PDA

Vis full versjon : Gammel type 850 front - montere ny



Vetle
06/06/12, 22:51
Har et kjappt spørsmål fikk taki lykter, fanger og listene under lyktene til den nye typen 850 front er det bolt on på gammle type front eller må jeg bytte mer?

Bechs
07/06/12, 09:48
må bytte framskjermene også så vidt jeg vet.

G.Jensen
07/06/12, 15:16
Skjermene er like. Og lampene passer rett på. Men litt forskjell på koblingene på lampen bare, men dette er en grei fiks (Har selv brukt "lysnett" fra en facelift bil).;)

850GLTsilver
09/06/12, 19:25
Skjermene er like. Og lampene passer rett på. Men litt forskjell på koblingene på lampen bare, men dette er en grei fiks (Har selv brukt "lysnett" fra en facelift bil).;)

Skjermene er IKKE like før og etter Facelift. GARANTERT.:)

G.Jensen
09/06/12, 22:09
Skjermene er IKKE like før og etter Facelift. GARANTERT.:)

Ok, men vet du hva som er forskjellen, kan jo være byttet skjermer på delebilen jeg har brukt som er en 1996 mod.(disse var like de som er på min 94.)
Og beklager hvis jeg er ute med feilinfo.

The Stig
09/06/12, 22:35
Var like på min gamle 93, 94, og 96... Bygget både 93, 94 om til ny front med lykter, lyktelister, nye kontakter på lykter og relee. Trengte ikke å bytte noe annet.

bortstun
17/06/12, 01:13
Skjermene er IKKE like før og etter Facelift. GARANTERT.:)

Tipper han tenker på faceliften før v70 kom inn i bildet.

Skjermene er samme, så du trenger bare listene under lyktene og evt ledninsnettet til den nyere fronten, eller bare koble om det gammle.

yearbogen
17/06/12, 22:00
Skjermene er IKKE like før og etter Facelift. GARANTERT.:)
Jeg har også sett forskjell skjermene fra før og etter facelift, i hjørnet under lykta. Men dette burde ikke by på noe problem så lenge du går fra gammel til ny. Er ikke sikker på at dette gjelder alle årsmodeller, men det var forskjell på den nyfronten jeg sammenlignet med da jeg byttet lykter sett i forhold til min 94modell med "gammelfront".