Vis full versjon : Bremsing og justering av gassere samt tenning
Noen som vet om et sted i akershus / østlandet som justerer gassere? har 2 stk dobble 60mm dellorto trykkgassere jeg skulle ha satt opp etterhvert
Noen som vet om et sted i akershus / østlandet som justerer gassere? har 2 stk dobble 60mm dellorto trykkgassere jeg skulle ha satt opp etterhvert
Du kan høre med forgasserservice og GIK turbo.
http://www.forgasser-service.no/index.html
http://www.gikturbo.no/
Du har nok ikke 60 mm. Dellorto leveres vanligvis i 40 mm og 45 mm, evt 45 mm med 48 mm gasspjeld.
ja mulig, har ikke målt de, bare info jeg har fått og går ut ifra at det stemmer, men syns det er rart da det ikke finns noe info om de skjønner du
er 45mm ja, noen som har noe justeringstips?
syns det er rart da det ikke finns noe info om de skjønner du
Det er ikke så rart for det kreves høy kompetase for å få det til å fungere godt,og det er det jo ikke mange som har:cool:
Det er ikke så rart for det kreves høy kompetase for å få det til å fungere godt,og det er det jo ikke mange som har:cool:
Alf Eng har peiling. Trøgstad i Østfold
uten at jeg skal tråkke på noen tør her, så mener jeg å huske at han døde for ikke lenge siden
Eller så tar Ruben Hals på RRmotor seg av dette ;) Per Guldbrandsen har begynt å sende folk dit for å slippe å ta seg av dette selv!
Alf Eng har peiling. Trøgstad i Østfold
Ja seriøse folk som alf eng kan det men nå tenkte jeg mest på nett trimmere:D
lurer også på hvordan jeg skal kjøre tenning mtp fortenning og stum eller variabel forlder, hvor mange grader fortenning evt , er så lenge siden at jeg ikke husker alt
lurer også på hvordan jeg skal kjøre tenning mtp fortenning og stum eller variabel forlder, hvor mange grader fortenning evt , er så lenge siden at jeg ikke husker alt
Det er kompresjonsforholdet som bestemmer om du kan kjøre stum tenning med godt resultat.
Amerikansk tenningsboks med "start retard" anbefales.
Hiver meg på her. Fint om noen hadde visste om noen som justerer slikt. Trenger hjelp til dette sjøl! Må jo være noen i volvofylket Østfold som kan detta?
som sagt over, alf eng i skjønhaug i trøgstad. mann med mere peiling på gasser motor skal du leite lenge etter..
Har MSD ingnition med retard muligheter ja
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.