PDA

Vis full versjon : Hva kan det koste å overhale ein motor? (2002 D5)



Lord_Hatlem
24/05/12, 22:59
Som topic seier, har fått den "gladlige" nyheten i dag, om at eg har dårleg komprsjon på 2 sylindre i vert fall, sylinder 1 ca 24 bar, sylinder 2 18-19 bar, sylinder 3 24 bar, sylinder 4 22 bar, og sylinder 5 ca 20,

etter det eg har fått beskjed om så bør disse motorane ha minimum 22 bar, og dette var vist det aller minste...? så lurer vell egentlig litt på ka det kan ligge i i kostnad å overhale den, veit jo ikkje heilt ka det er men mest sanynleg er det ventilfjørene som er dårlege,

men vist eg ska plukke sund motoren er det vell; Plane Toppen, nye ventilar m tilbehør, boring av sylindre, nye stempel, m.m

er det billigare å få tak i ein delemotor og bare bytte den over? evnt noken som har noken gode kontakter, evnt nettsider i sverige til Forhandlere\vrakhandlere som selger komplette delemotorer...

marhaugen91
24/05/12, 23:05
Tror det er bedre å få tak i en brukt motor med lavere km. stand å bare bytte motor :)

Hvis det skulle være mer enn bare små sakene du nevner her

Vatnehol
24/05/12, 23:07
har den gått langt? her må det har vært lite med olje skifting. mest sannsynlig så må du ha slipesett(inneholder alt av pakninger og det som trengs til vedlikehold av toppen) til toppen, sc styling selger det. ingen grunn til å plane den med mindre den er vridd, noe som er lite sannsynlig.
og så kjøpt stempel ring sett fra volvo. samt opphoning av sylinder igjen(kjøper bare honingsutstyr som man kobler på en drill). boring, og planing, nye ventiler etc er for havari. du har bare en utslitt motor, noe som kan peke på at oljen sjeldent har blitt byttet.

Lord_Hatlem
24/05/12, 23:54
har den gått langt? her må det har vært lite med olje skifting. mest sannsynlig så må du ha slipesett(inneholder alt av pakninger og det som trengs til vedlikehold av toppen) til toppen, sc styling selger det. ingen grunn til å plane den med mindre den er vridd, noe som er lite sannsynlig.
og så kjøpt stempel ring sett fra volvo. samt opphoning av sylinder igjen(kjøper bare honingsutstyr som man kobler på en drill). boring, og planing, nye ventiler etc er for havari. du har bare en utslitt motor, noe som kan peke på at oljen sjeldent har blitt byttet.

nei, den har gått ca 210 000km, har servicebok, som viser at den har fulgt alle servicer hos volvo!... men kan jo forsatt vere oljen, han eg snakka med som har litt peil, snakka om at ein vanleg sak når det var slik kompresjons"feil" so var det ofte øvre ventilfjører? han meinte at det Automatkassa "sin" feil, i den forstand at motoren kunne vert kjørt for lenge eller for hardt på høgt turtall, og det igjen gjorde at ein "brente" ventilane?... bilen går jo som ei klokke når den har starta men probelem er ofte å få start på den, den starter men må dra rundt motoren ganske lenge før den starter.
Mistenkte først Gløding har blitt sjekka og funne ok
so gjekk eg over på drivstoffsystem som eg har mistenkt lenge no, og testa alt fra fødepumpe til Dyser, men ingen feil funne, men valgte å ta kompresjontets før eg sette inn igjen dysene og då kom da eit dystert reslutat... :(

Noken som veit ka eg trenger for å gjere jobben sjøl, bortsett fra vanlig verktøy da...

virker ikkje som at det er så mange som har vert borti so mykje "drit" samtidig, har i vert fall ikkje funne noke på forumet?...

MadAss
25/05/12, 17:55
Aldri vore bort i at D5 motorane er utslitne etter 200 000 km. Om motoren kun er tungstarta og ellers går som ei klokke, burde jo problemet heller ligge i det elektriske.
Kven har feilsøkt?

Lord_Hatlem
25/05/12, 22:25
Aldri vore bort i at D5 motorane er utslitne etter 200 000 km. Om motoren kun er tungstarta og ellers går som ei klokke, burde jo problemet heller ligge i det elektriske.
Kven har feilsøkt?

Når det gjelder kompresjonen har eg gjort deg sjøl, når det gjelder gløding og diesel system har min lokale verksted gjort...

Nei når det gjelder motor so virker dette til å vere eit ganske unikt tilfelle?... Noken forslag til kva eg bør gjere vidare

marhaugen91
26/05/12, 00:15
du kan jo altis prøve å kjøre motorrens og dyserens og se om det blir bedre da :p

Vatnehol
26/05/12, 01:30
nei, den har gått ca 210 000km, har servicebok, som viser at den har fulgt alle servicer hos volvo!... men kan jo forsatt vere oljen, han eg snakka med som har litt peil, snakka om at ein vanleg sak når det var slik kompresjons"feil" so var det ofte øvre ventilfjører? han meinte at det Automatkassa "sin" feil, i den forstand at motoren kunne vert kjørt for lenge eller for hardt på høgt turtall, og det igjen gjorde at ein "brente" ventilane?... bilen går jo som ei klokke når den har starta men probelem er ofte å få start på den, den starter men må dra rundt motoren ganske lenge før den starter.
Mistenkte først Gløding har blitt sjekka og funne ok
so gjekk eg over på drivstoffsystem som eg har mistenkt lenge no, og testa alt fra fødepumpe til Dyser, men ingen feil funne, men valgte å ta kompresjontets før eg sette inn igjen dysene og då kom da eit dystert reslutat... :(

Noken som veit ka eg trenger for å gjere jobben sjøl, bortsett fra vanlig verktøy da...

virker ikkje som at det er så mange som har vert borti so mykje "drit" samtidig, har i vert fall ikkje funne noke på forumet?...

skal ikke krangle på det siden jeg ikke har så mye erfaring med diesel motorene til volvo, men brente ventiler skal litt til, og da er det som regel slurv med olje, blanding av forskjellige oljer, etc, ikke pga "hardkjør" og da vil heller ikke bilen gå som en klokke. og girkassa tar fort kvelden med høye turtall over lang tid, lenge før toppen.
men det er fullt mulig jeg kan ha feil. vet det har vært folk her på forumet som har hatt ventil havari på d5 der hele toppen måtte byttes på kort km iforhold til din, men din går som en klokke sier du.

men første jeg ville gjort er å få av toppen, kjøpe slipesett ihvertfall så har du nye pakninger til å ta på igjen, og gått over toppen å sjekket ventilene, og sprekker i toppflaten mot motoren.
om toppen er fin så er det sylinder og stempel som gjenstår. da er det bare å hone opp igjen sylinderene og slenge på nye stempelringer, skru i hop, nytt olje og filter, se om den går bra igjen.

dette er en stor jobb, du må ha verktøy til kammene, verktøy til fjørene på ventilene(om du ikke kan lage selv)

last ned vida, å se hvordan volvo beskriver jobben. der har du steg for steg hvordan du skal gjøre det.

er alle dysene originale, eller har de blitt byttet ?

Lord_Hatlem
26/05/12, 14:34
skal ikke krangle på det siden jeg ikke har så mye erfaring med diesel motorene til volvo, men brente ventiler skal litt til, og da er det som regel slurv med olje, blanding av forskjellige oljer, etc, ikke pga "hardkjør" og da vil heller ikke bilen gå som en klokke. og girkassa tar fort kvelden med høye turtall over lang tid, lenge før toppen.
men det er fullt mulig jeg kan ha feil. vet det har vært folk her på forumet som har hatt ventil havari på d5 der hele toppen måtte byttes på kort km iforhold til din, men din går som en klokke sier du.

men første jeg ville gjort er å få av toppen, kjøpe slipesett ihvertfall så har du nye pakninger til å ta på igjen, og gått over toppen å sjekket ventilene, og sprekker i toppflaten mot motoren.
om toppen er fin så er det sylinder og stempel som gjenstår. da er det bare å hone opp igjen sylinderene og slenge på nye stempelringer, skru i hop, nytt olje og filter, se om den går bra igjen.

dette er en stor jobb, du må ha verktøy til kammene, verktøy til fjørene på ventilene(om du ikke kan lage selv)

last ned vida, å se hvordan volvo beskriver jobben. der har du steg for steg hvordan du skal gjøre det.

er alle dysene originale, eller har de blitt byttet ?

Kan vell kansje nemne at eg har skifta girkasse I den... Bygd om frA automat til manuell, 2 dyser er skifta 1 ca eit år gammal, og den Andre ca 1,5
Dei 3 Andre er testa og funne godkjent,

Takker for utfyllande svar

Lord_Hatlem
27/05/12, 15:43
har følgt litt med motoren i dag, og det kan virke som eine sylinderen sliter litt ja, virker nesten som ein hører ein lit sånn tøff,tøff lyd i luftfilteret når du presser bilen litt(starte i oppoverbakke uten å gi gass) så det aner meg at det kan vere ventilene,
tenkte eg skulle ringe volvo på tirsdag, men lurer også på om det går ann å "oppgradere" dvs med bedre ventiler enn dei orginale, eller noke i den dur noken vil kansje kalle det å forsterke motoren, slik at den tåler meir?...
evnt om noken kan anbefalle plass å anskaffe nye ventiler ect. veit det er nemt scstyling for slipesett så det regener eg med blir kjøpt der

MadAss
28/05/12, 20:21
Når du skriv ditt lokale verksted, vil det seie merkeverksted?
Overhaling av motor er ein dyr ende å starte i, spesielt når verken brende ventilar o.l. er vanlege tilfeller på volvo sine dieselmotorar. Eg har mykje meir trua på dysefeil, evt el. feil. Korleis er motoren når den er varm? Dysene på desse 1. gen dieselmotorane brukar ofte å trøble kun under kaldstart. Då vil motoren gå hardt. Å måle returmengda til dysene vil derfor kun vere nøyaktig på kaldstart også. Er ofte at verksteda testar returmengde når motoren er varm, fordi kunden nettopp er komen med bilen og har time der og då. Vil heller anbefale å la bilen stå ute over natta ved verkstedet og la dei ta ei returtest ved første oppstart dagen etter.

Mulig du har rett ang. utsliten motor, men ut i frå at det finst så få tillfeller med dette, er dette den løysinga eg sist ville begynt på.

Merkeverkstedet kan også foreta ei kompressonstest via Vida.

Lord_Hatlem
29/05/12, 19:09
Når du skriv ditt lokale verksted, vil det seie merkeverksted?
Overhaling av motor er ein dyr ende å starte i, spesielt når verken brende ventilar o.l. er vanlege tilfeller på volvo sine dieselmotorar. Eg har mykje meir trua på dysefeil, evt el. feil. Korleis er motoren når den er varm? Dysene på desse 1. gen dieselmotorane brukar ofte å trøble kun under kaldstart. Då vil motoren gå hardt. Å måle returmengda til dysene vil derfor kun vere nøyaktig på kaldstart også. Er ofte at verksteda testar returmengde når motoren er varm, fordi kunden nettopp er komen med bilen og har time der og då. Vil heller anbefale å la bilen stå ute over natta ved verkstedet og la dei ta ei returtest ved første oppstart dagen etter.

Mulig du har rett ang. utsliten motor, men ut i frå at det finst så få tillfeller med dette, er dette den løysinga eg sist ville begynt på.

Merkeverkstedet kan også foreta ei kompressonstest via Vida.

nei det er ikkje merkeverksted, men atuorisert mek verksted, motoren virker til å gå fint når den er varm, kan kansje høres litt hard ut i gangen vist ein presser den (løyse den i bratt bakke uten å gi gass), men ellers virker den til å oppføre seg fint når eg kjører den,
ja har skjønt at dysene på disse motorane pleire bli "slitne" derfor hadde eg dei 3 som ikkje er skifta til "service" men ble funnet ok, men har tenkt tanken på å ta den inn til volvo og sjekke dysene mens dei står i bilen,

Angåande slitasje, so ja virker til å vere 1 gongs tilfelle i so fall, eg har aldri hørt om det sjøl.. men ville vere min type uflaks,

angåande kompresjonstest via Vida hørtes jo ganske greitt ut... det vil eg nok prøve før eg går til verks å evnt demontere motor.

Takker igjen for alle forslag\ hjelp, sliter litt med å forsvare det å anbefalle brukt volvo til andre for tida,
bruker bilen til dagen, og det å sette seg i bilen på vei til jobb om morran og lure på "starter den i dag" er ikkje hyggelig i lengda, trur eg skal ringe volvo igjen i morra, og bestille time, so kan eg oppdatrere dåke når volvo har sett på saken

Lord_Hatlem
29/05/12, 20:50
vil bare legge inn ein link her vist dere gidder å sjå på den;
http://forum.vccn.no/showthread.php?5973-Vanlige-problemer-p%C3%A5-XC70-D5
driver å leser og leiter heile weben rundt, og då dukka opp da opp noke om virvelspjeld
er det det i min motor og, og evnt om dette kan skape disse problema eg beskriver...
står noke ca midt på 1 side i linken, veit ikkje om dette har noke med mine problem, men legger det ut her so kan dåke få meine noke og?...

MadAss
30/05/12, 20:08
Er ikkje for å krangle, men meiner berre at total overhaling av motor er eit drastisk tiltak, spesielt dersom ein ikkje er heilt sikre på at at det er det som skapar problemet.

Du har nok ikkje virvelspjeld på din motor. Dette kom i 2006, med 185 hesteren.
02-05 motorene er i grunn ganske bunnsolide motorar, då dei verkeren har partikkelfilter, virvelspjeld, eller det nyare egr systemet.
Vanlege feil på desse motorane er for det meste dyser, glødepluggar og av og til EGR og ellers elektriske feil.

Om dysetest på kald motor ikkje gjer noko indikasjon, vil evt. det å følge med på ulike parameretar i VIDA når problemet oppstår, kunne vere med å luke ut feil. Givarar kan vise feil verdi sjølv om det ikkje ligg feilkode på dei, ved å ligge innanfor godkjende måleområde.

I og med at problemet ser ut til å ligge på enkelte sylinderar, bør det det ha sammenheng med enten dyse, glødeplugg o.l.
Bare for å være sikker; har du Ohma pluggane og ikkje berre brukt prøvelampe? Kan vere gjennomgang sjølv om pluggen ikkje er i orden (skal vere ca 0,7-0,8 ohm). Eller at der er plussmatning på alle glødepluggane under start/gløding? Kan vere gnag på ledningar, dette gjelder også dyse - men lite truleg då motoren fungerar som normalt når den er varm.

Er problemet likt under kaldstart ved feks. 5 grader ute, som 20 grader?

Når du skifta dyser - blei det nytta rett klassifisering på dysene? Er det bytta koparpakning og spennbøglar på dysene, i tillegg til honeverktøy slik at det er heilt tett mellom topp og dyser? Pakning og spennbøglar skal bytast kvar gong ein løyser dysene.
Dyserøra/trykkrøra skal eigentleg bytast også, men dette er sjeldant nødvendig.

Lord_Hatlem
30/05/12, 21:33
- skal snakke med Volvo og avtale time for returtest av dyser på kald motor, i tilleg til Avlesning av VIdA, og Kompresjonstest i VIDA,
-alle pluggane er skifta, og sjekka ohmen, dette på verksted husker ikkje i farten kva han leste dei av til, har sjekka inn strøm på pluggane men usikker på om eg sjekka alle, skal ta meg ein ny test av det, der er det vell bare å måle Volt ikkje sant? no på dinna tida av året e da jo knapt nok bilen gløda i da heile tatt (i følge Glødelampa i dashbordet) vill annslagsvis sei at den gløder rundt 2-3 sek vist det er over 10 grader, skal følge litt meir nøye med på dette og frammover.

- tidlegare ville eg ha sagt at den er bedre jo varmare det blir, og dette er nok tilfellet, men biter meg merke også i at den gjerne kan vere tungstarta vist den har stått ei stund, men dette har nok sikkert med motortempratur å gjere,

- eg har ikkje skifta dyser, 2 stk er skifta av forige eiger på Volvo Verksted, er det noke mulighet for å sjekke dette med klassifisering? nr på dysa el noke?

- no etter at eg hadde ute alle dysene vart alle koparringane skifta, men har aldri hørt om at spennbøylen skulle det so den er ikkje skifta, men bilen vart verken bedre eller verre av at eg hadde dei ute...

- skal ta meg ein runde å sjå litt på ledningane og div, vanskelig for å tru at det er noke der sidan bilen vell egentlig skulle gidd beskjed om slike feil?...

venter som sagt i det lengste med å overhale, berre dysene fra volvo kjem på ca 11-12000

locked
30/05/12, 21:39
- skal snakke med Volvo og avtale time for returtest av dyser på kald motor, i tilleg til Avlesning av VIdA, og Kompresjonstest i VIDA,
-alle pluggane er skifta, og sjekka ohmen, dette på verksted husker ikkje i farten kva han leste dei av til, har sjekka inn strøm på pluggane men usikker på om eg sjekka alle, skal ta meg ein ny test av det, der er det vell bare å måle Volt ikkje sant? no på dinna tida av året e da jo knapt nok bilen gløda i da heile tatt (i følge Glødelampa i dashbordet) vill annslagsvis sei at den gløder rundt 2-3 sek vist det er over 10 grader, skal følge litt meir nøye med på dette og frammover.

- tidlegare ville eg ha sagt at den er bedre jo varmare det blir, og dette er nok tilfellet, men biter meg merke også i at den gjerne kan vere tungstarta vist den har stått ei stund, men dette har nok sikkert med motortempratur å gjere,

- eg har ikkje skifta dyser, 2 stk er skifta av forige eiger på Volvo Verksted, er det noke mulighet for å sjekke dette med klassifisering? nr på dysa el noke?

- no etter at eg hadde ute alle dysene vart alle koparringane skifta, men har aldri hørt om at spennbøylen skulle det so den er ikkje skifta, men bilen vart verken bedre eller verre av at eg hadde dei ute...

- skal ta meg ein runde å sjå litt på ledningane og div, vanskelig for å tru at det er noke der sidan bilen vell egentlig skulle gidd beskjed om slike feil?...

venter som sagt i det lengste med å overhale, berre dysene fra volvo kjem på ca 11-12000
Fyksen servicesenter på lillehammer kan overhale dei gamle dysene dine for ca 1500kr/stk. Då blir dei akkurat like gode som nye då slitedelane vert skifta.

Lord_Hatlem
31/05/12, 23:34
Fyksen servicesenter på lillehammer kan overhale dei gamle dysene dine for ca 1500kr/stk. Då blir dei akkurat like gode som nye då slitedelane vert skifta.

mhm, takker for tipset, men har hatt 3 av dysene på benk hos Maritim Diesel i Bergen, og dei to andre er so godt som nye, får vente å sjå ka Volvo seie når dei har lest av alt i VIDA