PDA

Vis full versjon : Pynt på s80



Karl
19/04/10, 12:48
Har en 07 s80 som ser ut som denne:


http://forum.vccn.no/img-dump/2010/04/1476.jpg


Det jeg lurer på er om kromdetaljene under støtfangeren på f.eks. denne:


http://forum.vccn.no/img-dump/2010/04/1477.jpg

passer og hvor mye det koster for dette? Hva er meningen blant folk om hvordan det ser ut med kromstripen i forhold til å ikke ha det?

Mr. Crepsley
19/04/10, 12:54
Ha den slik den er. Den chromestripen ser bare stygg ut.

Morgis
19/04/10, 13:47
Er det noe Royal modell den nederste?

Karl
19/04/10, 14:29
Tror de nyeste s80 har den pynten rundt sprederne og den langsgående stripa. V8-utgaven har jeg også sett med samme greiene. Har ikke forsket så mye på det.

Per Turbo
19/04/10, 15:31
Disse listene er fra Executive utgaven, og på enkelte modeller kan det være stilig og elegant spør du meg.

Det er mange lister om du skal ha alle rundt hele bilen så kan fort bli dyrt.
Men de listene i frontfangeren koster ca 400kr/stk.

Karl
19/04/10, 16:59
På de nye er det standard med kromlister rundt tåkelys, nedre fremre luftinntak, under baklykt og nederst på dørene på modellene Momentum, Summum, Executive og Summum Sport.

Er det kun listene som er forskjellig eller må man bytte hele "plastgreiene" for å få listene på plass? Kunne egentlig ha tenkt meg listene framme og under baklyktene. Kanskje på dørene også? Vet at noen er allergisk mot krom men s80 er jo ikke akkurat noe racingbil og jeg syns faktisk den ser litt mer eksklusiv ut med listene.

konso
20/04/10, 21:37
Jeg synes S80 skal ha cromelister, da den er en litt mere glider enn racer. Har executive utgave selv med alle cromelister, og det kler bilen godt :)

Karl
21/04/10, 09:08
Har også litt sansen for det. Har en Summum og tror den vil få seg et ansiktsløft med litt krom. Vet du om det er bolt on eller om man må bytte plasten listene foran er feste i? Mener å ha sett at det er litt forskjellig utformin på plasten men det kan være at jeg har sett feil...