PDA

Vis full versjon : Lmr



emilhetty
23/05/12, 13:59
Noen som har noe erfaring med LMR?

Bestilte coilovers derfra, skulle være 4 ukers leveringstid.
Tok kontakt etter litt over 4 uker, fikk beskjed om at han ikke hadde fått delene fra leverandør og ville ta 3-4 uker til.
Nå som det har gått 5 uker til tok jeg kontakt og han skylder fortsatt på levering fra leverandør.

Marius Skau
23/05/12, 14:05
Aldri hadd noe problem med Lill Mikke ^^ Kjapp og sende og super service :)

Isabell
23/05/12, 15:53
Aldri hadd noe problemer med han jeg heller.Super go fyr som gir en god pris=)

Michelle
15/08/13, 09:09
Jeg bestillte en del ting og tang dær. Fikk beskjed om at snowcapen ikkje var på lager... Mått vente 2 dager til den ble motatt før dem kunne sende pakken.
Jeg venta... Kontakta Lill Mikke og fikk beskjed om at dem mangla addon leppa foran og at dem venta å få den inn i andre uken jeg venta...
Tok 4 uker før jeg fikk pakka... Også har addon leppa en del stygge sår.. Så jeg veit ikkje om jeg vil anbefale det eller ikke... Blæææ! Blanda mening fra meg :)

andersg
19/08/13, 12:02
Skøyt avgårde en ordre der på 18 000,- en gang, alt på lager, klarte ikke sende på 3 uker så da avblåste vi alt. Han hadde visst vært syk, det er standardsvaret.

emilhetty
19/08/13, 12:23
Har kjøpt en del ting derfra i ettertid, noen ting kommer veldig kjapt mens andre ting tar det evighet med.
Ting som ikke er på lager kan man nesten være sikker på at tar en 2-3 måneder før man får det.
Kranglet en del med han på forje delene jeg kjøpte, skulle ta en uke, men det tok 4 måneder før jeg fikk det jeg hadde kjøpt, han kompanserte ventetiden med at jeg fikk noe smårask gratis.
Blir forbanna når jeg sender 3 mail og flere uker uten å få svar, samtidig poster han bilder og diverse på facebook hver dag.

Å skylde på sykdom er tydeligvis felles for svenske deleforhandlere, Myranes racing er ikke stort bedre. Kjøpte en del deler derfra tidligere som tok dager og år før jeg fikk, fikk vel mail hver måned om at han hadde vært syk.

Thomas S
23/08/13, 08:39
Jeg bestillte en del ting og tang dær. Fikk beskjed om at snowcapen ikkje var på lager... Mått vente 2 dager til den ble motatt før dem kunne sende pakken.
Jeg venta... Kontakta Lill Mikke og fikk beskjed om at dem mangla addon leppa foran og at dem venta å få den inn i andre uken jeg venta...
Tok 4 uker før jeg fikk pakka... Også har addon leppa en del stygge sår.. Så jeg veit ikkje om jeg vil anbefale det eller ikke... Blæææ! Blanda mening fra meg :)

hadde sluppet det hadde du kjøpt den i plast ;)

Michelle
27/08/13, 10:10
hadde sluppet det hadde du kjøpt den i plast ;)

Jeg liker utfordringer :P og handla for over 6000 :p Ble mye penger ut på en gang, så måtte spare inn noe på andre ting :P
Men likevell BLANDA følelser pga. leveringstid og service :p

Michelle
27/08/13, 10:12
Skøyt avgårde en ordre der på 18 000,- en gang, alt på lager, klarte ikke sende på 3 uker så da avblåste vi alt. Han hadde visst vært syk, det er standardsvaret.

Han sa til meg og at han hadde vært syk... Hatt noe ferie... og faens oldermor! :p
Men men..

Tydligvis ikkje aleine om klein leveranse og service, tok 3,5 uke før pakka mi i det hele tatt ble sendt ut..

Jimmen
04/09/13, 01:08
9 uker ventetid på 4 fjører her.. Svarte ikke på mail eller noe, helt til jeg så han oppdaterte facebook, da skrev jeg rett og slett en salve på veggen hans, da tok det 5 min så hadde jeg fått svar.

degocostly
23/04/14, 08:07
Venter og venter her og.. Null svar på mail. Ser de poster diverse dritt på facebook hver dag, men å svare på mail, neida!

jacobsen
23/04/14, 16:07
Aldri hadd noe problemer med han jeg heller.Super go fyr som gir en god pris=)

Kjentfolk av deg? Virker som du anbefaler LMR når det kommer til alt..
:p

Tinnsoldaten
23/04/14, 20:24
Har bestilt derfra en gang, og det gikk på skinner, det. Skal sies at alt var lagervarer.

Marius Skau
23/04/14, 20:31
Aldri hadd noe problem med dem jeg heller

Martin.S
23/04/14, 20:34
Aldri hadd noe problem med dem jeg heller

Vet det, du skrev det lenger oppe:P

Marius Skau
23/04/14, 20:36
Vet det, du skrev det lenger oppe:P

Haha, se der ja ^^