PDA

Vis full versjon : Senk og forstilling på 140

Acalewia
20/05/12, 23:28
Da det ser ut til at det aller meste av foringer og liknende i forstillinga på 142'n trenger sårt en tur i søpla, og bilen er høy som et fjell, tenkte jeg det var på tide å kjøpe nytt, og senke den.

Spørsmålet er da, hva burde jeg gå for i forstillinga?

Og hvordan få den lav? Godkjent senkesett senker 35 mm står det, men hvor lavt blir egentlig det? Noen som har bilder av det? Kan også være åpen for andre løsninger, men er uaktuelt å kappe den i bånn, da onkel blå er rimelig flinke på å plukke skilter og ta sertifikater for sånt her i byn..

Vetle
20/05/12, 23:33
har selv 140 med senkesett blei da litt lavere men er fan av laaave biler... varme fjærer med induksjonsvarmer som ikke varmer så mye at fjæra går i stykker men synker sammen ;) eventuelt hvis du kjenner noen med gravemaskin få de te å sette begge fjærene på bakken og legg skuffen på de over helga... blir lavt å godt og biltilsynet klør seg faktisk i hue og ræva å lurer på hvorfor bilen er lav tro meg... :)

Acalewia
21/05/12, 11:21
Men når de måler den på biltilsynet ser de jo det at den er lavere enn den skal da? Blir man ikke tatt for varma fjærer da?

Vetle
22/05/12, 16:42
har selv 140 med senkesett blei da litt lavere men er fan av laaave biler... varme fjærer med induksjonsvarmer som ikke varmer så mye at fjæra går i stykker men synker sammen ;) eventuelt hvis du kjenner noen med gravemaskin få de te å sette begge fjærene på bakken og legg skuffen på de over helga... blir lavt å godt og biltilsynet klør seg faktisk i hue og ræva å lurer på hvorfor bilen er lav tro meg... :)

mister ikke lappen men de ser jo det er noe muffens ;)

Acalewia
23/05/12, 21:33
Lurer på å kjøpe senkesett, og så se hvordan det blir. :)

Men hva med forstillinga, da? Polyforinger eller originalt, eller hva?