PDA

Vis full versjon : Orginal telefon



4x4vinge
14/05/12, 16:24
Hei har en v70 2002 mod med defekt telefonenhet på siden av radioen er det bare og montere inn
en brukt fra en annen bil og at man ikke treng noe softvare oppdatering og det blir og funke

prøvde en annen telefonenhet og fikk opp følgende feilkoder
cem-1A58 kommunikation med phm-styrenhet saknas
phm-E003 konfigurationsfel felaktig konfiguration


mvh stig

gunnargt
14/05/12, 16:35
Du kan ha flaks at den passer rett inn uten software men du må som regel legge inn software i en brukt en for å få bort de feilkodene

locked
15/05/12, 19:27
Det er utruleg mange variantar av den telefonen som du ikkje ser med det blotte auget. Ein eller anna her på forumet prøvde å ettermontere telefon men sleit visst med å få tak i dei riktige delane brukt.

Du bør ha en enhet med samme varenummer som den orginale som minimum. Truleg samme årsmodell og, i alle fall ikkje nyare enn 2003.

Sjakalen
21/05/12, 11:12
Jepp. Varenummer er visst alfa omega. Jeg har fått min dose.

aarnes
29/05/12, 09:03
Bytte av telefon krever PHM omladding. uansett om serienummer/varenummer whatsoever stemmer.
jeg har prøvd - og den fungerer fortsatt ikke :-)

mister j
29/05/12, 20:12
Bytte av telefon krever PHM omladding. uansett om serienummer/varenummer whatsoever stemmer.
jeg har prøvd - og den fungerer fortsatt ikke :-)
Bare på 04 det er plug n`play..
Har forstsatt ikke lastet SW til min etter montering ;)

ragge1
29/05/12, 23:02
Bytte av telefon krever PHM omladding. uansett om serienummer/varenummer whatsoever stemmer.
jeg har prøvd - og den fungerer fortsatt ikke :-)
på min føre bil v70 2004 , etter montert eg telefon , satt ditt simkortet og voila den funkat ,