PDA

Vis full versjon : Ang. bcb`s "bross kopi", passer disse på eldre 240?



JonasS
13/05/12, 11:23
Ser BCB selger disse kopiene av bross, modelelr 1981-1993. Noen som vet om de går på eldre modeller?

TurboNoob
13/05/12, 15:44
De passer vel dårlig med de gamle alu-fangerne. Hvis du bytter til nye plastfangere skulle det ikke være noe problem.

JonasS
13/05/12, 18:15
Riktig. Nå har jeg forstått det slik at det ikke er bare bare å bytte fra gammel til nytype fangere. Stemmer dette? Eller er det bare å ha god tid samt kreative løsninger? :)

Dan Bay-Johansen
13/05/12, 19:27
Så lenge du får med deg tilhørende innfestning og lister så bør det gå glatt. "Største" forskjellen er vel at plastfangerene har innfestning også på skjermen.

Rimelig p&p såvidt meg bekjent altså ;)

TurboNoob
16/05/12, 18:54
Du må bytte fangerfestene også, de gamle passer ikke på de nye fangerne.


Så lenge du får med deg tilhørende innfestning og lister så bør det gå glatt. "Største" forskjellen er vel at plastfangerene har innfestning også på skjermen.

Rimelig p&p såvidt meg bekjent altså ;)
Selve fangerene er p&p, listene er en annen sak.
De gamle alufangerene er også festet i skjermene.

Joakimny91
22/05/12, 21:36
Husk på hvis du bestiller fra BCB får du fangeren i 3 deler og må påregne deg en del timer med glassfiber og pussing ;) + lakkering såklart :)

tgsb
02/04/13, 18:12
vurderer selv å sette bross styling på min 240, men har også lyst til å bygge om til runde lykter, noe jeg er godt i gang med :))
skal lakke skjermer til rundelykter på skolen :D

http://forum.vccn.no/showthread.php?53103-stereobygg-sm%C3%A5styling-rustbehandling-volvo-240
her er det en del bilder av bilen, sånn som den står nå :)
legg gjerne igjen kommentarer, si hva dere syntes og kom med forslag :))