chaa94
10/05/12, 20:18
mårn,har en b19 i bilen som ikke starter, kjørte den hjemmat da jeg kjøpte den uten problem,kjørte den litt att å fram hjemme å da gikk den tom for bensin ( trodde jeg) dront på startern 2 mnd senere å bilen starta , kjørte litt å så døe bilen igjen, etter det har jeg timet opp motoren på nytt - helt riktig,bytta : rotor,fordelerlokk,stiften er bra,kondensator,coil så det meste der er jo nytt.. men ingen gnist,kan det være tennpluggledningene ? eller tennpluggene ? eller no anna ?
virker litt som om bilen spiser tennpluggledninger :S for etter jeg bytta ut de som satt der med andre så starta den igjen å så gikk det ikke lenge så stoppa den.. brukt tennpluggledninger tel gråtass som jeg hadde liggende,da den starta,men ikke nå lenger,er ikke gnist på plugga ..
noen tips ? og en grunn til at den evt knærter ledningene ?
virker litt som om bilen spiser tennpluggledninger :S for etter jeg bytta ut de som satt der med andre så starta den igjen å så gikk det ikke lenge så stoppa den.. brukt tennpluggledninger tel gråtass som jeg hadde liggende,da den starta,men ikke nå lenger,er ikke gnist på plugga ..
noen tips ? og en grunn til at den evt knærter ledningene ?