PDA

Vis full versjon : Software HU 603



Lassie
09/05/12, 18:24
Hei!
Monterte for en tid tilbake HU 603 i V70 2001 mod. Var et ærende på Volvo og forespurte om muligheten for å oppgradere software slik at jeg fikk lys i knappene på spilleren. Fikk til svar at jeg i så fall måtte hente ut software fra den bilen spilleren opprinnelig stod. Dette var rart. Noen som har erfaring med dette?

gunnargt
09/05/12, 21:23
Trenger bare å laste software: radio omladdning,så funker det

mister j
09/05/12, 21:43
Trenger bare å laste software: radio omladdning,så funker det

Om radioen "passer" til bilen så :(
Der må du treffe ganske bra på produksjonsår, og om du er riktig uheldig, produksjonsuke...
Om ikke, no SW- ingen lys :(

gunnargt
09/05/12, 21:46
Ja det stemmer men det de har gitt han beskjed om er feil ang.SW

mister j
09/05/12, 21:53
Ja det stemmer men det de har gitt han beskjed om er feil ang.SW

Korrekt det :)
Vi får bare håpe radioen passer da ;)
Tips: bytt verksted

Lassie
10/05/12, 21:55
Takker for svar :-) Uansett, radioen virker og det er jo det viktigste. Skal forhøre meg på et annet Volvoverksted etterhvert.

Lassie
28/12/12, 17:59
Hei, her kommer tilbakemelding. Hadde bilen inne hos Volvo i Krsand idag. De mente først at det ikke var mulig og at det var lysdiodene i spilleren som var gåen. Etterhvert forsøkte de å søke løsningen på VIDA og plutselig var vi alle glade. Det er lys i knappene!!!

locked
28/12/12, 23:29
Hei!
Monterte for en tid tilbake HU 603 i V70 2001 mod. Var et ærende på Volvo og forespurte om muligheten for å oppgradere software slik at jeg fikk lys i knappene på spilleren. Fikk til svar at jeg i så fall måtte hente ut software fra den bilen spilleren opprinnelig stod. Dette var rart. Noen som har erfaring med dette?
Synd det er såpass mykje inkompetanse på merkeverksteda rundtom...

Alfs80
29/12/12, 14:45
Min erfaring med volvo verksteder er at dem som jobber der kommer sannsynligvis fra andre jobber som bonde eller barnehage assistenter.Da jeg var på volvo i bergen når jeg kjøpte bilen hadde jeg probl med diesel varmer og da fikk jeg beskjed om at den hadde tatt kvelden men etter en søndags tur ut på en holme langt uti hav gapet til Andreas satt han på vida og da kunne han fortelle meg at vannpumpa på varmeren var gåen.Det kostet meg den nette sum av ca 600kr for pumpa og da var alt i Orden.Så jeg lurer på hva han på volvo hadde sagt om jeg hadde godt innom han og sagt hva som var galt.Mitt Motto Vi klarer oss godt uten Volvo forhandlere men ikke uten Bilen.Dessverre måtte jeg på Volvo og kjøpe overopphetings termosttat forleden gjør faktisk vondt i sjela enda at jeg har vært der hehe.Ha en fortsat God Jul Alle sammen

mister j
29/12/12, 18:49
Er vel slik at de tjener bedre på å selge komplette deler, en å krangle med kunden i ettertid pga. x antall timer på feilsøkning?!


Alt teit jeg skriver tillegnes herved autokorrekturen på min iPhone!!!