PDA

Vis full versjon : Interesse for nyoppussede innsug?



Volvoniføør
06/05/12, 21:00
Hei!

Fikk en liten ide for en stund siden som jeg tenkte jeg kunne lufte her inne..
Tenkte da på at jeg kan pusse opp ett F innsug jeg har liggende nå for å se om det er noen interesse for dette.
OM det skulle vise seg å være noe interesse for dette, ken jeg godt ta imot andres innsug for oppussing.
Eventuellt skaffe ett par innsug selv som jeg pusser opp for salg.
Kan også bytte ut nipler på innsuget til pneumatikk koblinger.

Legger ved ett bilde av ett innsug jeg har pusset opp før og har på min egen bil nå:

http://forum.vccn.no/img-dump/2012/05/552.jpg

Så, er det noe interesse for dette? :)

850GLTsilver
06/05/12, 21:09
NICE.

Ser ut som om du har tilgang på slikt som sandblåseutstyr og slikt, Er det innsuget der i tillegg lakkert eller?

Og ikke minst, hva skal du ha for å pusse opp et innsug til en B5254-motor? Femmer med variabelt innsug.
Vil kunne ankomme Otta i fullstendig nedstrippet stand, er "bare" ute etter å få den "looken" der.

Volvoniføør
06/05/12, 21:20
NICE.

Ser ut som om du har tilgang på slikt som sandblåseutstyr og slikt, Er det innsuget der i tillegg lakkert eller?

Og ikke minst, hva skal du ha for å pusse opp et innsug til en B5254-motor? Femmer med variabelt innsug.
Vil kunne ankomme Otta i fullstendig nedstrippet stand, er "bare" ute etter å få den "looken" der.

Har tilgang på sandblåserutstyr ja :) Dette innsuget er lakkert for å få denne finishen.
Hva jeg kommer til å ta for å pusse det opp har jeg ikke tenkt noe på enda, men blir vel ikke allverden regner jeg med :)
Med nedstrippet tilstand, mener du da uten alle braketter og etc?

850GLTsilver
06/05/12, 21:34
Alle braketter og slikt borte ja. Kun rene aluklumpen, men med spjeldsystemet for variabelt innsug på plass.
(har ikke funnet ut hvordan jeg skal få demontert det)

Marius Skau
06/05/12, 22:02
Kor fort kan du ha et slikt innsug klart da? :) Og pris? Vil ha men trenger asap isåfall ^^

NikolaiB
06/05/12, 22:34
Genial ide,detaljene som teller!Hva tar du for å shine ett komplett innsug slik som ditt på bilde?

Volvoniføør
07/05/12, 05:49
Sandblåserutstyret er ikke hjemme hos meg nå, men får det tilbake i løpet av uka, så jeg går ut i fra at jeg skal få til ihvertfall 2-3 stk på ei helg :)

Tenkte på 400kr for selve innsuget og dersom braketter osv. skal pusses opp tar jeg 600.

Marius Skau
08/05/12, 15:56
Vil du ha tilsendt et innsug da?

Volvoniføør
08/05/12, 16:05
Bare å sende det :)
Sender deg en PM med adresse :)

Volvoniføør
20/05/12, 11:26
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/05/1720.jpg

lasse940
20/05/12, 11:46
Nice finish :) har 3 innsug liggende på delelageret om du er intressert ?
Kanskje gjøre en deal?

Volvoniføør
20/05/12, 12:10
Får se litt framover nå, går å venter på at jeg skal inn til den muntilige delen på fagprøva, så lesing er høyt prioritert en stund :p
Kan gi deg tilbakemelding når jeg vet litt mer? :)

lasse940
20/05/12, 12:22
Det er greit veit du :)