PDA

Vis full versjon : Vindavvisere ??



tobj
06/05/12, 09:52
Hei, har kjøpt vindavvisere til min 940 fra bcb.no.

har prøvd og montert desse på fremmdørene men blir veldig usikker på hvordan dette skal være. har montert den fast mellom pakkningen og døren på den ene døren og prøvde å montere den i pakningen der vinduet står når det er oppe i den andre døren.. får ikke opp vinduet helt på noen av dørene.... ?! en liten cm igjenn.. har el vinduer..

Noen som kan fortelle hvordan det skal være og hvordan man får vinduet helt opp. har ikke brukt de klipsene som fulgte med, virka veldig vanskelig å få de på plass...... er det kun det som gjør det ??


Er av typen HEKO :)


Håper noen fårstår hva jeg mener og kan hjelpe meg :)

Jonas Soldal
06/05/12, 10:45
Er vel ett kjent problem at disse fra bcb er for tykke???
Flere kompiser av meg har de og de har slipt av kantene litt med evt vinkelsliper om du er stø på handa ;)

Jan turbo
06/05/12, 11:47
Mye bedre å få tak i de orginale som er til å lime utenpå. Finnes jo en del brukte.

tobj
19/05/12, 08:23
Takker for svar :)

Har nå slipt av så mye som jeg har tort av den kanten som skal opp i døren, men er fremdeles umulig å få vinduet opp ! ha prøvd å preset å ''rikklet'' med pakkningen, også smørt den, men uten hell......

noen som vet? :)

Jonas Soldal
19/05/12, 08:38
Da må du kjøpe SLIKE (http://www.stylingbutiken.se/vindavvisare-volvo-940-945-960-965-v90/2243-0) :P