PDA

Vis full versjon : Kjapt spørsmål om kobling av Stereo



Lars Verde
05/05/12, 14:14
Hei!
Har kjøpt en Sony CD spiller, prøver og finne ut hvilken som er remote kabelen, det går en blå kabel fra ISO pluggen, men det står POWER ANTENNA på, sånn som jeg har skjønt det så sender denne bare strøm når radioen står på, noen som har noen tips til hvor jeg finner remote kabelen? (Er ingen blå kabel med hvit stripe)

http://i.ebayimg.com/t/NEW-SONY-16-PIN-ISO-LEAD-POWER-WIRING-HARNESS-CABLE-/01/!ByB)k4QCGk~$(KGrHqN,!hUEw43iTcrSBMP+ig!s6w~~_35.J PG

Det her er pluggen.

Takk på forhånd

morpheusbd
05/05/12, 15:55
Regner egentlig med at det er en av de 2 løse der:)

BlåFare
05/05/12, 18:10
du kan bruke "power antenna" den er remote til at motorisert antenna skal heise seg.
har brukt den flere ganger selv uten problemer.

b230k
05/05/12, 18:27
stemmer det blåfare sier. brukte også den.

Lars Verde
06/05/12, 13:07
Ja okei, kjørte den vanskelige måten jeg og brukte et multimeter til og finne ut hvilke av kabelene som gav strøm når spillern var på og brukte den jeg :P Tror den het phone mute.

850GLTsilver
07/05/12, 20:39
Ja okei, kjørte den vanskelige måten jeg og brukte et multimeter til og finne ut hvilke av kabelene som gav strøm når spillern var på og brukte den jeg :P Tror den het phone mute.

Phone mute er en inngang til radioen.
Det er den blå som er merket Power antenna som er den rette å bruke.

Lars Verde
08/05/12, 08:06
Jaja, denne funker helt utmerket så orker ikke og ta ut spillern nå og begynne og kappe den kablen og skøte på nytt, men takk :)