PDA

Vis full versjon : Lakkering i Haugesund



Nons93
04/05/12, 03:00
Hei! Har en Volvo 240 som har endel lakkskader, steinsprut og lakkskille fra forgje eiger som prøvde seg med lakk boksen og tydeligvis ikke hadde peiling.. :P Så jeg lurer på om noen har erfaringer med å lakkere i Haugesund eller utenfor Haugesunds området? Det jeg har tenkt å lakkere er den ene siden og kanskje resten av bilen senere siden det andre ikke er så gale, eller om det lønner seg å lakkere alt mens jeg først er igang? Og om det lønner seg å pusse ned bilen selv? :)

Takker for svar :)

Nilsebu
06/05/12, 23:01
Har vært litt borti Torgersen , ligger i skåredalen ved siden av Kiwien der. Han er veldig grei å holde seg til, og klarer som regel litt konkurransedyktige priser.

Nons93
08/05/12, 02:16
Takk for tipset. Aldri hørt om Torgersen, tenker jeg skal ringe litt rundt og hørre på priser.

Nilsebu
10/06/12, 01:16
Skal inn hos Torgersen på mandag. Lakkere opp igjen framskjerm + fjerne bulk, fjerne bulk på høyre framdør (tror han lakkerer hele døren) og pusse helt ned og lakkere opp igjen takvinge. 6500,-

Nilsebu
14/06/12, 15:17
kan ikke si annet enn at jeg er MEGET fornøyd med arbeidet de har gjort. Hvor holdbart det er, får vi vente å se :) Men fikk med garantilapp :)