PDA

Vis full versjon : Noen som har erfaring med AppRadio?



andersg
03/05/12, 21:24
Hepp. Titter litt på denne spilleren, men virker som den nesten er bundet til en teit Iphone...
http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=10317&katid=206&id=

Prøver å finne ut hvor brukelig/ubrukelig den er UTEN en Iphone. GPS, USB, BT er det jeg vil ha, intet mer eller mindre. Ser det følger med USB til Iphone-kabel. Lurer på hva som skjer hvis jeg bytter ut den med USB til USB->minnepenn, f.eks. :p
Noen med erfaring eller kunskap?

apex_s2k
05/05/12, 17:15
Mye av poenget med denne AppRadioen er jo at den skal fungere sammen med den geniale iPhone. ;)
Så om du ikke vil bruke iPhone, så tror jeg du kommer bedre ut med en annen spiller.
Vurderer selv denne spilleren, men så har jeg jo også iPhone...

andersg
06/05/12, 13:57
Æææææsj, Iphone!
Det var det da. Har funnet spilleren herogder til ganske så bra pris... Sender mail og hører om de vet hvor brukelig den er uten Iphone.

apex_s2k
06/05/12, 13:58
Post gjerne hva slags svar du får, siden jeg er interessert i denne spilleren også. ;)

Bechs
19/05/12, 11:13
"AppRadio (iOS, Android) The AppRadio app allows you to access your Calendar, Contacts, Maps, Photos and more from your iPhone 4S, iPhone 4, or Android smartphone"

trenger ikke iphone...

andersg
19/05/12, 14:05
Hvor leste du det?

I linken min står dette:
"Pioneer benytter Apples iPod Out funksjon slik at AppRadio'en viser deg den velkjente iPod navigasjonsmenyen, viser albumgrafikk, sangtittel og artist. Dette fremmer en tryggere betjening i bilen, som alle AppRadio kontroller har blitt designet spesielt for. Denne nyutviklede interface teknologien støtter iPhone 4 og iPod touch (4. generasjon) som kjører iOS 4.2 eller nyere. I tillegg girr AppRadio direkte tilgang til de nyeste iPod-funksjoner, for eksempel egendefinerte spillelister og Genius-mikser, som lar brukerne automatisk lage spillelister av musikk med likheter fra sitt musikkbibliotek."

andersg
19/05/12, 14:15
Åja, du ser på SPH-DA100 du. Den er Android-kompatibel ser jeg. Koster en tusing mer, men heller en tusing mer enn en håndfull tusenlapper på Iphone4. :)