PDA

Vis full versjon : Datasprut for B5204T2



OlavS.
16/04/10, 18:54
lurer på om noen har ett billig datasprut å anbefale, til B5204T2 motoren min?
trenger ikke noe state of the art hi tec shait, men et styringssystem som lar meg styre motoren enkelt og effektivt.

GMV
16/04/10, 22:28
Er ikke så mange billige sprut å velge imellom til 5cyl. Men Haltech E8 er overkommelig i pris og tar 5cyl med eller uten direct fire. Hvis motoren allerede står i en orginalbil (850-S/V/C70 med motronic 4.4 eller 4.3) så finnes det en vært enkel løsning. Nemlig modifisere orginal ECU med Turbotuner (http://www.turbo-tuner.co.uk/) software. Den må sendes inn til de å modifiseres også får du den tilbake med samme map som orginalt, og kan justere som du vil utifra den. Pris er 739£ inklusive retur frakt.

OlavS.
17/04/10, 12:59
hørtes ikke dum ut den turbotuner greia. men motoren skal ned i en 240, og da er det enklere å bruke haltech, enn å modifisere org.nett i lange og breie:P
hvor selger haltech? veit KRB har, men selger han komplett, dvs "pakkeløsning?

Lundberg Performance
17/04/10, 15:44
turbofun selger haltech, med universal nett..

Tveite Performance
17/04/10, 18:18
vems..? motec?

GMV
17/04/10, 18:45
turbofun selger haltech, med universal nett..

Kan anbefale de. Har meget konkurransedyktige priser, tom. billigere enn på ebay.

ralf2
18/04/10, 10:04
Jeg syntes det var lite som måtte gjøres med orginalnettet og brukte ikke lange tida på det. Det var enklere enn fk-nettet. Er bare en hjerne i dette.
Har ikke vært borti datasprut enda men kan ikke tro det er så mye lettere.

Og da virker turbotuner veldig interessant

GMV
18/04/10, 16:45
Jeg syntes det var lite som måtte gjøres med orginalnettet og brukte ikke lange tida på det. Det var enklere enn fk-nettet. Er bare en hjerne i dette.
Har ikke vært borti datasprut enda men kan ikke tro det er så mye lettere.

Og da virker turbotuner veldig interessant

Iallefall i en orginalbil som skal gå etter veien. Er uansett enklere å få godkjent med orginale hjerner.

Lundberg Performance
20/04/10, 22:19
Iallefall i en orginalbil som skal gå etter veien. Er uansett enklere å få godkjent med orginale hjerner.

Datasprut og bt har vel aldri vært noe særlig venner :p

OlavS.
21/04/10, 06:51
veit om det ja, men det trenger dem jo ikke vite... veit om flere som kom gjennom med datsprut... men er vel mye med hvem man møter det da.