PDA

Vis full versjon : 2din sc805 problem?



Icedog
01/05/12, 20:31
Heisann, jeg har da en original 2din sc805 spiller i s70`en min, og storyen er her at.
Jeg skulle gjøre litt vedlikehold på motorn, og da kobla jeg av batteriet.
Men når jeg da koblet til batteriet så står det CODE i skjermen. Har kikka i instruksjonsboka uten noe hell med å finne noen kode der.
Men så prøvde min søster noen koder og knapper, som da resulterte i at det nå står OFF.

Hvordan får jeg igang denne spilleren da jeg liker den faktisk bra.

Mvh Gunnar jan larsen.

850GLTsilver
02/05/12, 06:57
Heisann, jeg har da en original 2din sc805 spiller i s70`en min, og storyen er her at.
Jeg skulle gjøre litt vedlikehold på motorn, og da kobla jeg av batteriet.
Men når jeg da koblet til batteriet så står det CODE i skjermen. Har kikka i instruksjonsboka uten noe hell med å finne noen kode der.
Men så prøvde min søster noen koder og knapper, som da resulterte i at det nå står OFF.

Hvordan får jeg igang denne spilleren da jeg liker den faktisk bra.

Mvh Gunnar jan larsen.

Uten korrekt kode får du ikke i gang denne radioen.
Etter tre forøk så låser den seg i 30 minutter (Må stå PÅ) og du får sjansen igjen.
Jeg gjetter at du ikke har den koden som hører til denne radioen?

Men siden du sier at det er den originale, mener du da originalt levert med bilen?

I såfall tar du med deg chassisnummeret til Volvoforhandler, som kan forsyne deg med korrekt kode.
Skal finnes en link under Howto, Tips&Triks som omhandler dette også.

Icedog
02/05/12, 11:22
Takker for svar :)
Ja denne spilleren ble levert med bilen, så er originalt.
Ringte volvo forhandler i arendal og fikk en kode over telefon, må si det er relativt enkelt å få en kode til noe som skal være tjuvsikra liksom.
så da sitter jeg å venter på å få lov til å trykke inn koden :p

850GLTsilver
03/05/12, 16:07
Takker for svar :)
Ja denne spilleren ble levert med bilen, så er originalt.
Ringte volvo forhandler i arendal og fikk en kode over telefon, må si det er relativt enkelt å få en kode til noe som skal være tjuvsikra liksom.
så da sitter jeg å venter på å få lov til å trykke inn koden :p


Er enklere i dag enn for 15 år siden ja.
De regner nok de fleste av disse radioene som lite interressante for den delen av markedet uansett.
Husk at du må ha radioen "PÅ" for å få lov til å legge inn kode. Og da PÅ lenge. (minst 30 minutter)
Sett tenninga på II og trykk deretter på powerknappen på radioen EN gang.. Vent til CODE kommer i display.

Icedog
04/05/12, 13:42
Ja, Da var spilleren igang igjen! :D :D :D
2 timer på tenningspunkt I og så dukket code opp å så var det endelig litt liv igjen i bilen ;)
Takker for all hjelp!! :D