PDA

Vis full versjon : "Auto" på vindu får ikke ruta opp



degocostly
28/04/12, 11:51
Jeg har automatisk opp og ned på rutene fremme på min 2001 V70. Når jeg kjører ruta opp med auto, så går den først helt opp, også ca 4cm ned igjen og stopper der. Er det noen måte å stille den så den går riktig?

shellsas
28/04/12, 12:46
Jeg har automatisk opp og ned på rutene fremme på min 2001 V70. Når jeg kjører ruta opp med auto, så går den først helt opp, også ca 4cm ned igjen og stopper der. Er det noen måte å stille den så den går riktig?

Prøv å kjøreruta helt opp . og hold bryteren oppe i ca 30 sekunder , da skal den kalibrere seg.

degocostly
29/04/12, 13:45
Har prøvd det, men vinduet på førerdøra vil ikke likevel :P Stopper der ruta selv har lyst nå :p

Hassel
29/04/12, 15:38
Dårlig rele?

Vatnehol
29/04/12, 21:51
kjør vinduet helt opp. koble av polene på batteriet. la de ligge 5 min , ta polklemmene i kontakt med hverandre, og så kan du koble de på batteriet igjen, så kjører du vinduet helt ned, men vindubryteren helt nedtrykt i autoposisjon, og hold den i 15 sek i etter vinduet har gått helt ned, og så drar du bryteren helt opp, som også er auto, og holder den der i 15 sek etter vinduet har kjørt seg opp. da skal det ha kalibrert øvre og nedre grenser. gjør dette på passasjer fremme og.

om det ikke funker så er det ett rykte om man skal låse og åpne bilen manuelt 3 ganger, da skal visst nok mye forskjellig nullstille seg, men det kan jeg ikke bekrefte.

degocostly
30/04/12, 11:59
Takk, skal prøves :)

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2