PDA

Vis full versjon : Ocean felger på 940..



Biggs
28/04/12, 10:15
Hei

Kjøpte i fjord nye felger til bilen og gikk for ocean mk18. I fjord hadde jeg ikke senka bilen, og felgene gikk greit på subba ikke før jeg hadde bilen full i folk.
Nå har jeg satt på senkesett, og lurer på om det er noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å unnga subbingen. Har ikke satt på sommerfelgene enda men fått på senkesettet. Har kjøpt justerbart panhard stag, er dette nokk til å unngå å modifisere hjulbuer og innerskjermer?
Skal også sette på bilstein clubsport dempere, men det har vel ikke noe å si med subbingen da.

Noen ideer?

turb00le
28/04/12, 11:05
Du må nok frisere kantene i hjulbuene litt... Du bør heller ikke ha for breie dekk med traktorprofil, dekkstrekk må til hvis bilen skal være lav.

NV39843
28/04/12, 18:06
justerbart panhardstag er en fordel.. gjerne ta litt på hjulbuekanten.. men subber bittelitt,men jeg har ikke gjort noe med panhardstag enda.. kjører 215/35

Biggs
29/04/12, 00:52
Fikk satt på lesjøfors fjærene i dag samt bilstein dempere. (syns ikkje den senka så masse framme men..)
Ikke testa med gohjula på enda men det skjer nok snart.
Husker ikke dekk dimmen som jeg har men tror kanskje den er i breieste laget... tror jeg da men skal se på dette i morgen når jeg prøvemonterer.