Vis full versjon : Ladetrykk på original innmat i T5?
Hva tåler dissa originalt? Lurer på å heve inn H-profil råder, da jeg leser litt rundt at de ikke tåler mere enn 1-1,1 bar?
Hva tåler dissa originalt? Lurer på å heve inn H-profil råder, da jeg leser litt rundt at de ikke tåler mere enn 1-1,1 bar?
Absolutt den svakeste delen i heile motoren, bananråder på 0,9 har jeg fått med meg, klarer garantert 1-1.1 med større turbo å stor eksos:) men man får jo kastet h-råder i swe etter seg, koster ikke mange tusen:) blir jo egentlig samme greia som ET og masse ladetrykk.. Kan overleve om eksosen blir større..
Stempel holder følge eller? Lurer på om det blir nye råder da gitt :p
Kompis kjører på 1,3 med orginal innmat.
For meg virker det litt random hva folk lader og hva de tåler :P Er vel kanskje greit å være på den sikre siden og banke inn noen H-råder..
Hvis du har penger til det, så kjør på... da tåler det jo mer uansett! :)
Jeg har i allefall planer om h-råder.
Er jo samma dritten som alle selger, det som avviker litt er gjenger til boltene.
Yankee folket bruker noe tomme skrot mens de som er kjøpt i europa har tilsvarende metrisk dim.
Minns at det er å få tak i h-råder helt nede i 3000kr for en sats på ebay.
Eller så selger jo lgspeed komplett sats for å renovere t5, eneste som mangler er bærelager som må kjøpes hos volvo pga passningene.
Hva folk kjører med er ikke alltid like synonymt med hva ting tåler... Folk snuser jo på 1.5bar med 13c med tilhørende "det funker jo". :p
Sant nok.. 1 bar på en t3t4 er bedre for motor enn 1 bar på 13c :P
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.