PDA

Vis full versjon : Hei Spm. Ang Turbo Til 300oppsett.



Adrian
26/04/12, 10:38
Hei har lest litt om forskjellige turboer, hadde bestemt meg for garrett Trim 60 A/R 63. men hørte med turbmeck.se han kunne ikke levere den med A/R 63, men han kunne modifisere A/R 48 opp til Ca A/R 55 ved å sette i en annen aksel, han ville dreie ned trinn 2 Aksel til 48hus.
også bruke cossi flens for å senke baktrykket.

Tror dere den vill funke til 300oppsett?
Holbarhet?
vist du ikke ville brukt den, send gjerne link på den du ville anbefale.

Vet veldig lite om turboer og er dårlig i svensk men tror jeg forsto han riktig.

Takk for svar.

Batland
26/04/12, 11:57
Hei har lest litt om forskjellige turboer, hadde bestemt meg for garrett Trim 60 A/R 63. men hørte med turbmeck.se han kunne ikke levere den med A/R 63, men han kunne modifisere A/R 48 opp til Ca A/R 55 ved å sette i en annen aksel, han ville dreie ned trinn 2 Aksel til 48hus.
også bruke cossi flens for å senke baktrykket.

Tror dere den vill funke til 300oppsett?
Holbarhet?
vist du ikke ville brukt den, send gjerne link på den du ville anbefale.

Vet veldig lite om turboer og er dårlig i svensk men tror jeg forsto han riktig.

Takk for svar.
Det er ett godt valg. Bra for deg. Originalturboen på en Ford Mustang 2,3L motor har også dette.

Det er jo helt vanvittig og avslører hvor useriøst det er. Kan ikke levere A/R0,63?? Gutteroms-sjappe?
A/R forholdet i ett turbinhus er det trangeste stedet i halsen. Det er slik at absolutt all eksos som skal drive turboen MÅ passere gjennom her. Arealet på ett T3 A/R0,48 turbinhus er ikke større enn ca. ett hull på knøttlitlle 25,4 mm i diamater. (Husk at én eksosventil er 35 mm.)

Det er derfor bare tull å øke størrelsen på turbinhjulet som befinner seg etter A/R forholdet. Det er hjulet som er hovedproblemet her, det er åpningen i halsen i huset.

Hvis du er tålmodig så finner du nok ett A/R0,63 på bruktmarkedet, evt turbokongen.

Adrian
28/04/12, 10:55
fant denne siden hørte om de?
hva må jeg oppgi når jeg bestiller for å få riktig turbo ?
http://www.treadstoneperformance.com/product.phtml?p=924&cat_key=290&prodname=Garrett+T-Series+60+Trim+Turbo++

må vel ha nye WG?
http://www.treadstoneperformance.com/product.phtml?p=155&prodname=Wastegate+Actuator%2C+Garrett+7psi