Vis full versjon : High preformance sound V70.. hjelp
marhaugen91
24/04/12, 20:02
Hei, jeg lurer på om noen kan hjelpe?:P
Den ene høtaleren(høyre side foran) vil ikke gi lyd fra seg, kan det være så simpelt at ene høytaler ledningen har ramla av, eller er denne defekt?
det er fort gjort å ta av dørtrekket å sjekke. Finner du ikke noe der, får du sjekke på forsterkeren under høyre setet forran, og pluggene inn i hu
Glem ikke at det er størst sjanse for dårlig kontakt der ledningen går fra døra og inn i bilen, den blir bøyd hver gang man åpner døra.
Ligger det ikke en plugg der også?
tror ikke det er noen plugg der, men det er nok ett smart sted å lete etter brudd ja
marhaugen91
24/04/12, 21:55
skjekka nettopp på høytaler, alt ser greit ut der, også kontakten(e) innenfor dørtrekket, skal skjekke PA'en i mårra når jeg får tid, er det separate ledninger som går inn på PA?
Skal også skekke kobling i døra og inn i bilen, Tror kontakten ligger innenfor dørpanelet, slik at ledningene ligger i "klem" i døra?
marhaugen91
24/04/12, 21:57
Glem ikke at det er størst sjanse for dårlig kontakt der ledningen går fra døra og inn i bilen, den blir bøyd hver gang man åpner døra.
Ligger det ikke en plugg der også?
Litt rart iomed at alt annet funker i døra? kan jo hende at kun den ene til høytaler er brudd på da
marhaugen91
24/04/12, 23:03
Har ett til spørsmål, hvor mange watt er high preformance høyttalerene på?
ifall jeg må kjøpe nybrukt :)
Continius power handling (Watt) 75
Impedans (Ohm) 8
Känslighet (dB/W/m) 86
Frekvensomfång (Hz) 50-20000
marhaugen91
25/04/12, 21:02
Continius power handling (Watt) 75
Impedans (Ohm) 8
Känslighet (dB/W/m) 86
Frekvensomfång (Hz) 50-20000
Takk :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.