PDA

Vis full versjon : Premium Sound og Metallica :-)



lyskespark
24/04/12, 10:44
Wohoo. Jeg tenkte jeg skulle ha meg en ordentlig go'dvd for å virkelig kjenne på lyden i anlegget. Da endte jeg på surround-versjonen av Metallicas Black Album (http://www.metallica.com/products/metallica-the-black-album-dvd-audio.asp).

Dette er en DVD-Audio plate, og stereoen spretter automatisk ut i DolbyDigital-modus. Plata har grom lyd. Den er lavt mikset, så du får ikke blåst ut vinduene, men du får krystallklar lyd. Det er ikke noe voldsomme surroundeffekter, men det er elegant gjennomført.

Deilig med litt avbrudd fra komprimeringen fra både Spotify og bluetooth.

haukauge
25/04/12, 12:51
HERLIG!!!

Jeg merker jeg har blitt 'litt' rånete etter jeg fikk Premium Sound og sub:cool:

Det hører med til historien at selv ved streaming fra Spotify så er lyden upåklagelig.

Morgis
15/04/13, 15:40
1år gammel tråd, men et tips ang spotify, er å hukke av for "high quality streaming". 320kbps kontra 192kbps gjør litt med de øvre tonene :)

Ola Hagen
21/04/13, 07:26
1år gammel tråd, men et tips ang spotify, er å hukke av for "high quality streaming". 320kbps kontra 192kbps gjør litt med de øvre tonene :)

hvor finner du instillinga til denne?

aarnes
24/04/13, 20:26
Må rette litt på Morgis; Extreme quality er den råeste.

Android: trykk på "strekene" øverst til venstre, deretter "Settings" og "Streaming" og "Download" (om du kjører offline) - velg "Extreme quality"
iOS: trykk på "strekene" øverst til venstre, deretter "Music quality" velg "Extreme" på begge.

MERK: Om du syncer via 3G/4G drar dette ganske så mye trafikk, anbefaller å synce offline hjemme via wlan.