PDA

Vis full versjon : k1 h-råder ifra cylmo,?



Dimmern
23/04/12, 19:53
som topic, noen som har erfaring med dissa? fikk ett tilbud om slike, men har ikke hørt så voldsomt mye om de ifra før, så lurer på om noen har noen innspill? ;)

Lundberg Performance
23/04/12, 20:50
K1 er bra ja. Mange motorer med my effekt og holder som har k1 råder.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

MGP
24/04/12, 21:12
Vi har solgt enormt mye K1 råder denne sessongen,bmw, volvo, mercedes, supra, skyline, +++

har ikke fått noen klager enda, kjører selv slike i flere motorer og er veldig fornøyd :)

Ove B
01/05/12, 11:43
eg kjøre K1 funke fint hos meg men har ikkje nåke effekt å skryte av heller da....

Truckdriver
01/05/12, 14:57
Vi har solgt enormt mye K1 råder denne sessongen,bmw, volvo, mercedes, supra, skyline, +++

har ikke fått noen klager enda, kjører selv slike i flere motorer og er veldig fornøyd :)

Håper jeg også får lov å komme med ett spørsmål her, selv om det mest sansynlig ikke er snakk om til samme motor :p
Det må vel være over ett år siden nå jeg mottok K1 rådene jeg selv bestile direkte fra produsent. De ser bra ut, men det jeg glemte å sjekke før bestilling var dim på kryssboltforing. Denne er litt for stor i forhold til høykomp Acralite stemplene jeg skal bruke. Har dere tilgang til foringer som er tykkere i godset, eller må jeg få laget fra grunn av? Kan eventuelt få laget her i distriktet både i messing og i lagermetall. Lenge siden jeg målte nå, men jeg mener foringen må være 1,5-2mm tykkere. Når jeg får tilsendt veiva jeg skal bruke, og har fått laget nytt 9 bolta stålsvinghjul, så er det dere på Cylmo som skal få i oppdrag å avbalansere bunndel. Vet ikke om ei tykkere foring vil ha innvirkning på holdbarhet? De skal brukes i en ohc/pinto med yb veiv, og tanken er at dette skal tåle i overkant av 8000rpm. Jeg har vel gjerne noe klubbrabatt hos dere. Kanskje jeg kan få maset meg til litt ekstra rabatt etter å ha hjulpet Arild(er vel ikke du som er her?) med svar på noen spørsmål om MS :p
Dere får uansett høre fra meg senere en gang, seinsommer/høst kanskje, når jeg begyner å bli klar for dette :) Dette er ikke noe hurtigprosjekt, så jeg har noen andra prosjekter som er prioritert først.

MGP
03/05/12, 20:28
Hei

Du skal altså bruke en mindre kryssbolt enn rådene er laga for? dette fikser vi ja, dreier nye og setter inn.

Nei jeg er ikke Arild hehe

Mvh

Truckdriver
03/05/12, 22:19
Jeg skal bruke mindre kryssbolt enn rådene er laget for ja. En liten glipp at jeg glemte å sjekke bare det målet før bestilling :p
Høres flott ut, da slipper jeg å bekymre meg for det :)