PDA

Vis full versjon : Seriøs motorfjusk 850 95 2,5l 10v



Agrostar
23/04/12, 15:50
Har til tider hatt det sånn at om eg slakkar av inn til kryss og så gjer på igjen så har den ikkje gått skikkeleg i eit lite sekund. Men idag vart det plutseleg heilt ille. Med pedalen i botn og under 3000 så går den ikkje reint i det heile tatt, men med eingong over så kan eg dra den heilt ut utan problem. Er automatkasse forresten. Det ristar ganske godt i bilen og det høyrest ut som motoren ikkje går skikkeleg på nokon sylindrar. Puttrar og durar på :p Bilen er gått 310 tusen. Sjekka nettopp for feilkoder og den ligg kun inne med 2 stk. 122 på instrumentpanel og cruisekontroll, som betyr at tempfølaren har for lang intervall (dett av og til i botn under køyring) og at cruisekontrollen melder at farten er under 20km/t.

-pcHwKxNeaI

kermitt
23/04/12, 15:56
Sjekka at LMM er i orden? Tenningsdelene er bra?

Agrostar
23/04/12, 16:45
Det er vel ikkje lmm på denne balja? Tenningsdeler anar eg ikkje, skal vere bytta for ein 20-30 tusen sia.

Agrostar
23/04/12, 18:47
Ehm, skrudde av fordelarlok og keik. Samtlige stiftar hadde drit på seg, og rotoren var ikkje like blank lenger. Tennpluggkablane var ifra 95, men tennpluggane var bytte for 20-30 tusen sia og hadde ein svart/grå farge :p Så trur det blir på handel.

Wrasko
23/04/12, 19:02
Jeg har faktisk vært nær at stanga til rotoren har vært knekt på sånne og..

Agrostar
23/04/12, 19:10
Ja det las eg faktisk ein plass. Men den blir vel ikkje bytta når ein byter rotor?

850GLTsilver
24/04/12, 20:17
Ja det las eg faktisk ein plass. Men den blir vel ikkje bytta når ein byter rotor?

Ikke som en del av standard service nei.

Agrostar
24/04/12, 20:59
Er det vanskeleg å bytte den? Uff, no fuskar den enda verre enn før, går på 4-500 omdreiningar på tomgang og har såvidt krefter. Men når den er kald er den forholdsvis grei, og når eg får turtall så går det fint igjen. Får håpe eg får deler kjapt.

850GLTsilver
24/04/12, 21:27
Min 10V hadde lignende symptomer.
Men der var det tomgangsmotoren som juksa.
Den vil kunne behøve en ordentlig nøye rens og en aldri så liten dæsj god våpenolje etterpå.
Når denne ikke fungerer, så går motoren svært fet, og kan lage denslags gange som på den videoen.
Har du sjekka om den endrer seg når du trekker ut kontakta på tomgangsmotoren?

Den stanga til rotoren er vel grei å komme til. Mener den sitter i en skrue i midten under rotoren. Da skal den plata som rotoren skrues fast på komme ut og stanga/akslingen som går inn i kamakselen skal da være der i forlengelsen av den plata.
Finner dessverre ikke akkurat den delen i VADIS. Kan være en del av den plata kanskje?

hgnubel
24/04/12, 21:36
Pluggkabler fra 1995 er ikke akkurat noen oppskrift på suksess heller. Disse får lett gnagsår akkurat der de forsvinner inn under tennpluggdekselet.

Rotor og fordelerlokk ville jeg byttet preventivt ca hvert 2./3. år selv om noen nå sikkert vil si det er unødvendig :)

kermitt
24/04/12, 22:00
I følge Haynes så skal rotor og fordeler lokk byttes på 15-18 000 km.