PDA

Vis full versjon : Hvitere lys i fjernlys



hakhe
20/04/12, 00:00
Hei godtfolk. Har sittet noen timer å lest gjennom flere tråder her på forumet og ser at Osram Nightbreaker og Phillips X-treme power er favoritter blandt brukerne. Syns begge er veldig gode alternativ til nærlysnene med H7 sokkel. Men hverken Osram eller Phillips har samme versjon av pærene til fjernlysene mine med H9 sokkel, derfor spekulerer jeg på om noen har erfaring med disse pærene her av merket megaWHITE: http://www.megalys.no/products/h9-megawhite-halogenpaerer
Virker for meg som om et kurant alternativ men er litt skeptisk.
Takker på forhånd for inspill.

Pettroh
22/04/12, 09:00
Jeg tror de er helt greie, kompis bruker noe slags sånne hvitlykter (mulig de er fra biltema til og med) og de fungerer mer enn bra nok. Tviler på at de er dårligere enn biltema sine også. Isåfall er ikke 190kr en så ille bom for en liten lærepenge :)

hakhe
27/04/12, 15:44
Kjøpte meg osram nightbreaker til nærlysene de ga mer lys men liten fargeforskjell iforhold til de orginale. Var innom Scandic Shine idag å kjøpte meg Höen Xenonmatch pærer til tåkelysene og fjernlysene samt 4000k led pære fra phillips til parklyset, dette var virkelig det jeg var ute etter. Så det blir nok kjøpt Höen til nærlysene og når de får de inn på lager.