Bolten91
17/04/12, 20:40
Javisst ja, da har jeg handla meg Volvo 240!
bilen er en 93 modell med Cruise controll, Elektrisk glasstakluke, orginalt armlene, orginal myntboks, orginalsperre, og Fargen er rød:)
Motoren er en B230 FD :)
Planer for bilen?
[ ] Bross styling
[ ] Sota ruter
[ ] Fjerne overflaterust
[ ] Bytte vertfall en dør
[ ] hel-lakere bilen
[x] Compomotive MO5 17" hvite
[x] Sports stoler foran
[ ] Nytt taktrekk
[ ] Senk
[ ] Bilstein dempere
[ ] Tykke stabstag
[ ] Justerbart panhardstag
[ ] Turbomotor
[ ] godkjenne med turbo, senk og felger
[ ] Bygge om til El vindu
[x] Sjalusi
Langtidsprosjekt? Ja..
Dette er ikke hast i det heletatt, kommer til å ta lang tid, sikkert lenge mellom vær oppdatering også, siden jeg skal fokusere på 740 prosjektet...:)
men gleder meg til å få det gjort! Skal få ordna karoseri arbedet og lakkeringa som førsteprioritering:)
Bilen er faktisk veldig fin (bilder kommer) men ene døra er rusta istykker (karoseriet er veldig fint!) så derfor bytter jeg døra, og vill hel lakere for å bli kvitt alt av steinsprut osv, bilen skal bli strøken rett og slett! :)
Håper det er ett par-tre stykker som syns dette blir gøy da, sånn utenom bare meg! :)
StaY TUNED! ;)
bilen er en 93 modell med Cruise controll, Elektrisk glasstakluke, orginalt armlene, orginal myntboks, orginalsperre, og Fargen er rød:)
Motoren er en B230 FD :)
Planer for bilen?
[ ] Bross styling
[ ] Sota ruter
[ ] Fjerne overflaterust
[ ] Bytte vertfall en dør
[ ] hel-lakere bilen
[x] Compomotive MO5 17" hvite
[x] Sports stoler foran
[ ] Nytt taktrekk
[ ] Senk
[ ] Bilstein dempere
[ ] Tykke stabstag
[ ] Justerbart panhardstag
[ ] Turbomotor
[ ] godkjenne med turbo, senk og felger
[ ] Bygge om til El vindu
[x] Sjalusi
Langtidsprosjekt? Ja..
Dette er ikke hast i det heletatt, kommer til å ta lang tid, sikkert lenge mellom vær oppdatering også, siden jeg skal fokusere på 740 prosjektet...:)
men gleder meg til å få det gjort! Skal få ordna karoseri arbedet og lakkeringa som førsteprioritering:)
Bilen er faktisk veldig fin (bilder kommer) men ene døra er rusta istykker (karoseriet er veldig fint!) så derfor bytter jeg døra, og vill hel lakere for å bli kvitt alt av steinsprut osv, bilen skal bli strøken rett og slett! :)
Håper det er ett par-tre stykker som syns dette blir gøy da, sånn utenom bare meg! :)
StaY TUNED! ;)