Varntzberg
16/04/12, 16:53
Hei, jeg lurte på om det er noen der ute i Trondheimsområdet som har en LMM å avse i 5 minutter for å bekrefte/avkrefte problemer med nettop dette? Er eier av en 1996 mod 850 GLT. (170hk 20v)
Problemet fremtrer som så ofte når LMM går skjeis, å tomgangsregisteret blir helt på tryne. Grunnet studentøkonomi og en relativt høy pris på å kjøpe ny LMM 700kr< ville jeg være evig takknemlig hvis noen kunne hjulpet meg med dette. Litt kjedelig å blåse snart tusenlappen på noe som kanskje er iorden likevel:mad:.
Syns forresten å huske noe om de faktiske måleverdiene LMM fra 850 skal gi under en gitt spenning mellom noen av pinnene, men jeg kunne ikke finne dette, å kan derfor ikke feilsøke på den måten heller. Et alternativ kunne selvfølgelig vært om noen har fingrene i disse tallene.
Er ny på forumet, så hvis jeg har postet dette under feil kategori, beklager jeg.
Mvh Vegard Arntzberg :)
Problemet fremtrer som så ofte når LMM går skjeis, å tomgangsregisteret blir helt på tryne. Grunnet studentøkonomi og en relativt høy pris på å kjøpe ny LMM 700kr< ville jeg være evig takknemlig hvis noen kunne hjulpet meg med dette. Litt kjedelig å blåse snart tusenlappen på noe som kanskje er iorden likevel:mad:.
Syns forresten å huske noe om de faktiske måleverdiene LMM fra 850 skal gi under en gitt spenning mellom noen av pinnene, men jeg kunne ikke finne dette, å kan derfor ikke feilsøke på den måten heller. Et alternativ kunne selvfølgelig vært om noen har fingrene i disse tallene.
Er ny på forumet, så hvis jeg har postet dette under feil kategori, beklager jeg.
Mvh Vegard Arntzberg :)