PDA

Vis full versjon : Noen i Tr.heims-området med en LMM til låns for feilsøk?



Varntzberg
16/04/12, 16:53
Hei, jeg lurte på om det er noen der ute i Trondheimsområdet som har en LMM å avse i 5 minutter for å bekrefte/avkrefte problemer med nettop dette? Er eier av en 1996 mod 850 GLT. (170hk 20v)

Problemet fremtrer som så ofte når LMM går skjeis, å tomgangsregisteret blir helt på tryne. Grunnet studentøkonomi og en relativt høy pris på å kjøpe ny LMM 700kr< ville jeg være evig takknemlig hvis noen kunne hjulpet meg med dette. Litt kjedelig å blåse snart tusenlappen på noe som kanskje er iorden likevel:mad:.

Syns forresten å huske noe om de faktiske måleverdiene LMM fra 850 skal gi under en gitt spenning mellom noen av pinnene, men jeg kunne ikke finne dette, å kan derfor ikke feilsøke på den måten heller. Et alternativ kunne selvfølgelig vært om noen har fingrene i disse tallene.



Er ny på forumet, så hvis jeg har postet dette under feil kategori, beklager jeg.

Mvh Vegard Arntzberg :)

Antonsen91
16/04/12, 20:36
trur eg har et stykk lmm såm eg itj bruke.. såm e t ein 850 2,0 20v turbo.. vess dennj passe e denj dinnj vess du hentje denj e nærmar værdaln da vess d e grettj :)

Kodja
16/04/12, 20:40
YO. bruk bokmål eller nynorsk... til å meg jeg som er trønder sliter med å forstå den inngrodde nordtrønderdialekta di på tekstform ;)

Varntzberg
17/04/12, 12:35
trur eg har et stykk lmm såm eg itj bruke.. såm e t ein 850 2,0 20v turbo.. vess dennj passe e denj dinnj vess du hentje denj e nærmar værdaln da vess d e grettj :)

Høres fantastisk ut :D, forutsatt at den passer da selvf.. Skal undersøke litt i dag, så får du tilbakemelding så snart jeg vet noe!

Er selv bosatt Ved Moholdt, så dette kan bli en lang kjøretur uten styring til spruten.. Hvis det går bra for deg, kan jeg heller overføre penger til porto og emballasje! hvis du gidder å sende den med posten da altså.. Men resten kan vi ta på PM.
må vel uansett finne delenr først!:p

Antonsen91
21/04/12, 18:31
det ordner seg sekkert :)

Antonsen91
21/04/12, 18:33
YO. bruk bokmål eller nynorsk... til å meg jeg som er trønder sliter med å forstå den inngrodde nordtrønderdialekta di på tekstform ;)

:rolleyes: sorry ;)

Nilsebu
21/04/12, 18:37
Er det LMM på 850 N/A da? Mener at det kun var en slags temperaturføler som satt på luftfilterboksen? Rett meg om jeg tar feil.

Edit: Velkommen til forumet! :)

850GLTsilver
21/04/12, 18:51
Er det LMM på 850 N/A da? Mener at det kun var en slags temperaturføler som satt på luftfilterboksen? Rett meg om jeg tar feil.

Edit: Velkommen til forumet! :)


GLT har LMM ja :D

Er 10V som har tempføler (Fenix)