PDA

Vis full versjon : Våttgolv problem i 740



kokkogdrit
15/04/12, 23:30
Golvet mitt i 740 er konstant vått både framme og bake, er det noe som er vanlig?.
Problemet er at det blir så jævli mye fukt og dugg i bilen.
Kan ikke se at det mangler noe deksel under bilen.

PyrionZ
15/04/12, 23:33
Rust?

240'n min blir ihvertfall et mobilt badebasseng om jeg bruker den som båt i vanndammene.

s4nd3r
16/04/12, 01:37
nei, det er ikkje normalt att en bil er våt inni.. er damene som er det..
har du takluke?

kokkogdrit
16/04/12, 10:35
Er ikke mye rust på bilen.
Ja har takluke, men den virker tett.
Golvet er så pass vått at jeg tror ikke det kommer derifra.

Riviera
16/04/12, 10:46
Golvet mitt i 740 er konstant vått både framme og bake, er det noe som er vanlig?.
Problemet er at det blir så jævli mye fukt og dugg i bilen.
Kan ikke se at det mangler noe deksel under bilen.

Vanlig problem pa mange 940, det lekker inn via gjennomforing for panservaier i torpedovegg. Det pleier og ruste rundt hullet for denne gummi gjennomforingen. Det er vanskelig og komme til :( men du finner en vei og gjore det pa! :) Jeg har hatt lekkasje her pa 2 forskjellige 940. Den jeg har na, hadde lekkasje helt til baksete gulv og kortsluttet airbag sensor. Jeg reparerte rusten i hullet, og tettet med karroseri fugemasse og har ikke hatt mer lekkasjer. Det er og vanlig med lekkasje fra varmeapparat kran som gir frostvaske pa gulv teppet. Da vil du stadig vekk matte etterfylle frostveske.

Jan-Einar Jenssen
16/04/12, 10:56
tett igjenn di luftelukene du har like forran framdører. vanlig syke på 740 at det kommer vann inn der..

The Bear
16/04/12, 14:09
Er nok de luftelukene forran framdørene som er feilen, er nesten alltid dei som er feilen når det er vatn i golvet på 740 :)

kokkogdrit
18/04/12, 17:08
Er nok de luftelukene forran framdørene som er feilen, er nesten alltid dei som er feilen når det er vatn i golvet på 740 :)

Luftlukene? Er det den plastlista langs døra?

850GLTsilver
18/04/12, 17:38
Luftlukene? Er det den plastlista langs døra?

Nei, de lukene som er ut mot sidene rett foran døra nede ved beina.