PDA

Vis full versjon : Biltema fjører foran på 240stv



Volvonikko
13/04/12, 21:22
Noen som vet hvordan kvaliteten på biltema fjørene er ?
Har satt på nye ocean mk18 hjul på bilen og den er kappet 3 ringer foran og 3 bak. Har tilpasset den til eiker felger.
Men ble ikke så begeistret for 18" Har valset bak så der er det ingen problem.. Men foran er det et helvette. Har slått inn buene og rettet dem pent og pyntelig, men den subber uansett. Bilen er rett å slett for lav forran..

Så haster det litt med nye fjører.. Må få heist den opp foran litt.
Derfor lurte jeg på hvordan biltema fjørene var ?
Går det ann å bruke dem ? Skal bare slenge dem på å kappe etter plass beregning uansett.. Har ikke tid til å vente på et senkesett.. Skal på treff i morgen så satser på å få byttet fort!

Noen som vet ?

Jan-Einar Jenssen
16/04/12, 22:28
biltema fjører funker helt greit :)

volvo245gl
17/04/12, 12:37
Eneste er at de siger litt mer sammen etter en stund i forhold til andre er min erfaring.

Jan-Einar Jenssen
17/04/12, 13:36
Eneste er at de siger litt mer sammen etter en stund i forhold til andre er min erfaring.

han skal jo frisere dem uansett, så da er det jo bare og frisere litt mindre:p

volvo245gl
17/04/12, 13:46
han skal jo frisere dem uansett, så da er det jo bare og frisere litt mindre:p

ja ellers blir det vel ganske mye senk.....

Volvonikko
17/04/12, 18:28
Hehe takker for svar :) Men ble til at jeg kjøpte noen brukte original fjærer å kappet 2 og en halv runde på :) Ble bra det :)

sikkan
20/04/12, 20:24
Eneste er at de siger litt mer sammen etter en stund i forhold til andre er min erfaring.

Min erfaring er stikk motsatt faktisk.. satte biltema bak og Kilen fjærer fram. Nå er den høy bak og segen fram. Fine de biltemafjærene jeg har brukt ihvertfall :)

Sondre93
21/04/12, 08:54
Eg kjøpte biltema fjører til en Mercedes 190 for å få den eu godkjent. Dei blei segene etter rundt 2 måneder. Men det var ein herjebil, so dei blei mildt sagt testa:) Bilen ble hoppet med og sladda ut på nærmest kvar einaste grusplass langs veien:)