Vis full versjon : Bilen min lekker
Håvar Nygård
10/04/12, 09:50
Bilen min lekker på passasjer siden, drypper fra under hanskerommet.. noen som har vært ute med dette før? evt tips til tetting..
hammerpaal
10/04/12, 11:07
Bilen min lekker på passasjer siden, drypper fra under hanskerommet.. noen som har vært ute med dette før? evt tips til tetting..
Hørt om varmeapparatregister som begynner å lekke, vet ikke helt hvor det er plassert. Men vil tro det ligger omtrent midtveis i dashbordet. Kjenner du noen odør hvis du lukter på væsken som drypper?
Jeg holder på med samme greiene på bilen til dama nå ;)
Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=cD7L9hzHtNo
Håvar Nygård
10/04/12, 11:50
mjaaaa neeei trukke det kan være den.. for det drypper liksom, og det lukter ingenting.. glemte å legge til at det regner som juling x)
Tette/ødelagte dreneringsslanger? Har du takluke?
Håvar Nygård
10/04/12, 12:04
Vet ikke hva en dreneringsslange er, men nei jeg har ikke takluke
Håvar Nygård
10/04/12, 12:21
btw, åssen bil er det?
855 97 mod, 2.0
Sjekk under plastdekselet mellom frontruta og panseret, så det ikke ligger noe å tetter for "hullene" til dreneringsslangene. Er de tette, kan det jo fylle seg opp med vann og til slutt renne ned ved kupefilteret.
Svartedal er inne på noe! Sjekk også tettelist mellom frontrute og plastdeksel over vindusviskermekanisme er hel og tett. Vannet kommer inn i innsuget til kupevifte og lekker ut gjennom et hull i bunn av "viftehuset". Mulig det er endel dritt som har samlet seg rundt innsuget også.
Håvar Nygård
11/04/12, 07:08
Sjekk under plastdekselet mellom frontruta og panseret, så det ikke ligger noe å tetter for "hullene" til dreneringsslangene. Er de tette, kan det jo fylle seg opp med vann og til slutt renne ned ved kupefilteret.
Slike svar liker jeg! :D skal få sjekket dette så fort jeg kommer hjem :)
Håvar Nygård
25/04/12, 07:33
Har visst glemt å melde om at problemet er løst, var tette dreneringslanger, takker for raskt og enkelt svar !
Godt det fiksa seg for deg ;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.