PDA

Vis full versjon : Skurrer i center høytaler V70R



Hayabusa
09/04/12, 13:47
Har det største anlegget, altså sc901 med ekstern forsterker,dolby modul og center høyttaler.

Men problemet er at når jeg setter den i dolby mode og guffer opp center høyttaleren så skurrer den, lyden blir mye dårligere i dolby mode. Den kan selfølgelig være deffekt men prøvde i farten en høytaler som jeg hadde liggende og ble ikke serlig bedre med den.

Noen som har dette anlegget orginalt og kan bekrefte at det er bare og guffe opp i dolby mode med centeren på og lyden blir topp? :D

Ole B.
12/04/12, 16:21
viss det er når du hører på radio den skurrer så kan grunnen være at ikke alle kanalene sender slik at dolby kan brukes, skal vistnokk vha noe med noe digitale greier å gjøre

Hayabusa
12/04/12, 16:34
viss det er når du hører på radio den skurrer så kan grunnen være at ikke alle kanalene sender slik at dolby kan brukes, skal vistnokk vha noe med noe digitale greier å gjøre Den skurrer desverre uansett hva jeg spiller av med. En ny koster 1800 kr hos volvo så jeg vil være temmlig sikker på at den er gåen før jeg kjøper ny:D

Eirik R
09/05/12, 20:54
Måtte bytte på min, da jeg kjøpte bilen var det irrterende skurring i senter høytaleren. Ble helt borte etter bytte. For å unngå dette justerte jeg ned volum på senterkanalen litt, og har nå kjørt i 7 år uten at det har skjedd igjen.