PDA

Vis full versjon : Polyforinger



Mr. Crepsley
13/04/10, 18:56
Hei,

Er på jakt etter polyforinger til bakakselen min. Hvor bestiller folket dette? Pris, service, frakt og leveringstid er vel det jeg er mest ute etter. :)

Er til en Volvo 242.

940pearl
13/04/10, 18:57
"litt" feil postet kanskje? :)

T90
13/04/10, 19:00
Pedersensracing.no
IPDusa.com
Lysakerbil.no

Mr. Crepsley
13/04/10, 19:38
"Eller etterlyser du noe spesiellt til din bil?"

Mulig jeg tolker det her helt feil, så om jeg har postet dette i feil kategori så setter jeg pris på at den blir flyttet =)

Så at RSI hadde komplett til fram og bak til ca. 1500kr+frakt. Det var billig, men er jo umulig å få tak i dem..

T90
13/04/10, 20:01
"Eller etterlyser du noe spesiellt til din bil?"

Mulig jeg tolker det her helt feil, så om jeg har postet dette i feil kategori så setter jeg pris på at den blir flyttet =)

Så at RSI hadde komplett til fram og bak til ca. 1500kr+frakt. Det var billig, men er jo umulig å få tak i dem..

Leveringstiden er også laaaang der.
Vet om en som ventet nesten ett år på H-råder der ifra.

THolandsli
13/04/10, 20:14
RSI består av folk som ikke har et seriøst forhold til det å drive butikk. Lang leveringstid og umulig å få tak i. Tar ofte flere mnd bare for å få svar på en mail.
Jeg kjøpte deler til en god slump fra de for et par år siden, etterlyste flere ganger på mail uten å få svar. Etter nesten 3mnd lagde jeg en etterlysningspost på Turbobricks forum hvor jeg vet de er litt aktive, den posten ble fort sletta, men heldigvis så en som kjenner disse gutta posten og kontaktet de for meg. Tilslutt kom pakken og da manglet det et sett med råder i eska. Da brukte jeg et par dager på å få telefonkontakt med de, så kom det en ny forsendelse etter noen få dager. Tviler på at jeg kommer til å handle mer fra de.

Torra
13/04/10, 21:02
Fra http://www.samsteffansson.se/
Husk og gange prisen med ca. 0,82 og plusse på 25% i moms om du ikke henter på grensa ;)



Bakvagn

Artikel nr Beskrivning Bild Pris
95086520 Hård gummibussning för bärarmsinfästning i bakaxel. Även godkänd för Volvo Original Cup. Pris/par. 1395:-
SF714 Bussning, polyuretan för främre infästning bärarm mot kaross. Pris/par. 495:-
SF165 Bussning, polyuretan för bakre infästning bärarm mot bakaxel. Pris/par. (Orginal hylsa skall användas). 695:-
SF603 Bussning polyuretan, momentstag (med midja=tidigt utf). Pris per par. 385:-
SF622 Bussning polyuretan, momentstag (Stor bussning=sent utf). Pris per st. 245:-
95086531 Bussning, HÅRD för momenstag, sent utförande (=stor bussning). Hårdare gummi än original. 186:-
SF973 Bussning Special, tvärstag Vänster sida. (Ersätter original art nr 1330973). 195:-
SF807 Bussning Special, tvärstag höger sida. (Ersätter original art nr 1330427).

Mr. Crepsley
13/04/10, 21:45
Leveringstiden er også laaaang der.
Vet om en som ventet nesten ett år på H-råder der ifra.

Christer du tenker på?