PDA

Vis full versjon : Kunne legge til [LØST] på forumtråden i etterkant



MacGyver
27/03/12, 14:35
hallais.

tenkte det kunne vært lurt å fått en mulighet til å legge til [Løst] eller [Oppklart] i forumtrådens overskrift i etterkant av posting. :rolleyes:

hensikten var slik at det går an å raskt hjelpe folk som ennå trenger tips og råd uten å lese alle postene som er allerede løste. :cool:

har ingen formening om dette er mulig eller mye arbeid, bare noe jeg savner i dette forumet.

Torra
27/03/12, 14:41
Er jo ikke verre enn å endre trådtittelen da :)

Jan-Einar Jenssen
27/03/12, 14:42
trådstarter har jo muligheten til det :)

edit: torra var raskest :p men jah :rolleyes:

Torra
27/03/12, 14:48
Kjapp som vinden!

MacGyver
27/03/12, 15:36
jøss,,, det visste jeg ikke at det var mulighet for å endre det. men det viser jo at je er en ekte mekaniker og ikke pc guru ... min holdning er å ha det enklest mulig. hadde kanskje ikke vært så mye arbeid å hatt en liten knapp der man kunnet merket en post for løst uten å måtte være pc spesialist. :confused:

hadde kanskje blitt oftere brukt og det hadde vært mer oversiktlig med postene hvilke som er løste eller ikke

MacGyver
27/03/12, 15:40
jeg gikk inn igjen for å prøve å legge til tekst [LØST] men under administrativt får jeg kun valget å slette tråden. har trykket litt febrilsk rundt etter noen måter å endre dette uten hell..

Jan-Einar Jenssen
27/03/12, 15:45
rediger første innlegg. så trykk avansert modus eller noe.. deretter kan du endre emnetittel :)

Dan Bay-Johansen
27/03/12, 17:11
Poenget er jo at det faktisk er ytterst få som gjør dette ...

MacGyver
27/03/12, 21:27
dette kan ikke være sikkert

når det ikke er mange som vet om at det er mulig så vil det heller ikke bli brukt..

dette mener jeg kunne optimalisert trådene på en bedre måte.

men flere meninger er jo selfølgelig bra.

MacGyver
27/03/12, 21:45
Er jo ikke verre enn å endre trådtittelen da :)


har ingen mulighet, får kun valget å slette tråden. det er nå tredje gangen jeg ser etter noe slik

trådverktøy finner jeg ikke'no, administrativ - ikke'no og heller ikke noe andre plasser.. hvordan går man fram da?

Jan-Einar Jenssen
28/03/12, 00:00
på første innlegget har du et alternativ som heter "rediger melding" den skal du trykke på. og etter det så trykker du på "bytt til avansert modus" da får du opp tittel på tråd osvosv. trykker du da der trådtittelen står så kan du føre til "LØST" OPPKLART" eller hva du mener måtte passe :)

Daniel V
28/03/12, 00:18
Endre trådtittelen er veldig enkelt som 1janeinar sier. Jeg har ikke inntrykket av at det er et vanlig problem at folk ikke får det til :)

MacGyver
28/03/12, 05:38
på første innlegget har du et alternativ som heter "rediger melding" den skal du trykke på. og etter det så trykker du på "bytt til avansert modus" da får du opp tittel på tråd osvosv. trykker du da der trådtittelen står så kan du føre til "LØST" OPPKLART" eller hva du mener måtte passe :)


jøss... der ser man... man er nødt for å it guru for å finne ut av det.... men alikevell... jeg synes det ble tungvint å må
gå inn via alle de forskjelling lenkene for å legge til en liten strofe, ikke rart det ikke er mange som bruker dette..

lar bare ballen rulle stille videre...