Jonas_Martinsen
26/03/12, 22:45
Morn !
Tenkte jeg skulle høre litt her inne om trimming av amazon med b20, har ikke så mye erfaring med volvo så ikke bli for sure for tette spørsmål :rolleyes:Har ikke bilen enda men håper å kjøpe i løpet av sommer'n og i den sammenheng tenkte jeg å skaffe litt info om et bra oppsett.
Har tittet litt rundt om på pedersen racing og kg- trimming og funnet en del deler som jeg lurer litt på om er bra i sammen.
Er dette jeg har kommet frem til :
Dobble 45 weber gassere.
pipercross filter til gasserne.
Facet Red top bensinpumpe.
Kg6 kamaksel.
1-2-3 ignition
Type 3 headers
2" simons effektanlegg.
Letta svinghjul.
Muligens smidde stempler og forsterket topppakning.
Trenger en en steg 3 topp for at dette skal gå bra sammen eller går det å bruke orginal (bare plane den og slipe ventiler)
Hvordan tror dere dette ville blitt sammen?
Eller går det med bare dobble webere, annen kam og grenrør+ simons anlegget?
Kom gjerne med forslag til andre oppsett som går bra :cool:
Har litt lite penger så kom gjerne med et oppsett som går bra og ikke er for dyrt.
På forhånd takk for svar.
Tenkte jeg skulle høre litt her inne om trimming av amazon med b20, har ikke så mye erfaring med volvo så ikke bli for sure for tette spørsmål :rolleyes:Har ikke bilen enda men håper å kjøpe i løpet av sommer'n og i den sammenheng tenkte jeg å skaffe litt info om et bra oppsett.
Har tittet litt rundt om på pedersen racing og kg- trimming og funnet en del deler som jeg lurer litt på om er bra i sammen.
Er dette jeg har kommet frem til :
Dobble 45 weber gassere.
pipercross filter til gasserne.
Facet Red top bensinpumpe.
Kg6 kamaksel.
1-2-3 ignition
Type 3 headers
2" simons effektanlegg.
Letta svinghjul.
Muligens smidde stempler og forsterket topppakning.
Trenger en en steg 3 topp for at dette skal gå bra sammen eller går det å bruke orginal (bare plane den og slipe ventiler)
Hvordan tror dere dette ville blitt sammen?
Eller går det med bare dobble webere, annen kam og grenrør+ simons anlegget?
Kom gjerne med forslag til andre oppsett som går bra :cool:
Har litt lite penger så kom gjerne med et oppsett som går bra og ikke er for dyrt.
På forhånd takk for svar.