PDA

Vis full versjon : Bensinmålar på 740 defekt



S.O.B
26/03/12, 20:44
Hei! Lurte på om nokon visste kva som kunne gjere at bensinmålaren på 740en min lev sitt eige liv. Veit at det er eit kjent problem på 740. Nokon som har eit tips eller to om kva eg kan gjere for å fikse den? har fått forslag om å skifte armaturet, men det må vel være noko ein kan gjere for å fikse det?

Takkar for svar! :)

Jan-Einar Jenssen
27/03/12, 00:28
feilen ligger som regel i printplata bak speedometer, eller i ledningene til armaturet :) når det gjelder printplata, er det bare å plukke ut å gå over med loddebolten og litt loddetinn :) sjekk om du har god jording til armaturet, pleier å gni seg i stykker den lille stusselige ledninga :) evt bytte armatur, noe som er en grei operasjon :)

kristofferlund
27/03/12, 19:52
Må man lodde hele "strengen" bortover plata da? ;)

Jan-Einar Jenssen
27/03/12, 19:53
Må man lodde hele "strengen" bortover plata da? ;)

man ser bruddene, så holder å ta akkurat over bruddet :) er verfall det jeg har gjort da jeg har plagdes med det:)

kristofferlund
27/03/12, 19:58
Okei :)

S.O.B
27/03/12, 19:58
åok :D skal sjå på det i morgon! :D takktakk for svar! :D

S.O.B
27/03/12, 20:06
Er vel ingen her som veit korleis en koblar om grøftelys frå Nær til fjernlys? Mine lyser på nær og park, men dei skal vel kun lyse på park å fjern? Har sett litt på det, men finn det ikkje ut.. :o

Jan-Einar Jenssen
27/03/12, 20:09
Er vel ingen her som veit korleis en koblar om grøftelys frå Nær til fjernlys? Mine lyser på nær og park, men dei skal vel kun lyse på park å fjern? Har sett litt på det, men finn det ikkje ut.. :o

beklager, har aldri hadd behovet for å koble det om :) har bestandig hadd det slik på mine 740'er :) så har trodd det skulle være slik :p

OleE
27/03/12, 21:12
Er vel ingen her som veit korleis en koblar om grøftelys frå Nær til fjernlys? Mine lyser på nær og park, men dei skal vel kun lyse på park å fjern? Har sett litt på det, men finn det ikkje ut.. :o
småproblem det der. min bryter har samme instillinger på alle hakk. altså nærlys, så får aldri bare kjørt med park :P

S.O.B
28/03/12, 17:32
Takk for hjelp! no er bensinmålaren fiksa :D

kristofferlund
28/03/12, 17:42
Hva gjorde du? :)

Jan-Einar Jenssen
28/03/12, 23:43
så bra du fikk det til da :)

OleE
29/03/12, 13:09
Takk for hjelp! no er bensinmålaren fiksa :D
what, hva gjorde du? min slutta å funke for noen måneder siden

Daruu
29/03/12, 14:31
Må fikse min jeg også, så greit om du skriver hva du gjorde :)

S.O.B
29/03/12, 18:11
fann ingen brudd, eller noken ødlagde ledningar! Der var dårlig kontakt på koblinga til armaturet, og det var det einaste eg kunne sjå som var gale! Virkar i allefall med meg no! :)

OleE
29/03/12, 18:30
fann ingen brudd, eller noken ødlagde ledningar! Der var dårlig kontakt på koblinga til armaturet, og det var det einaste eg kunne sjå som var gale! Virkar i allefall med meg no! :)

dårlig kontakt utenfor eller måtte du skru opp armaturet ? :P
må sjekke dette på min nå :P

S.O.B
29/03/12, 19:35
Utafor! Når du opnar opp, der der ei kobling som går til plata på armaturet, og når du dreg av koblinga, er der tre lange "trådar." denne koblinga var det dårleg kontakt på med meg. Kan ikkje sjå noka anna løysing på det, enn det, sidan det no virkar med meg!

S.O.B
29/03/12, 19:36
Må ta av plata bakepå dashen, slik at du får ut alle armatura! Lett jobb!

OleE
29/03/12, 21:49
Utafor! Når du opnar opp, der der ei kobling som går til plata på armaturet, og når du dreg av koblinga, er der tre lange "trådar." denne koblinga var det dårleg kontakt på med meg. Kan ikkje sjå noka anna løysing på det, enn det, sidan det no virkar med meg!
ok legger med bilde her bare så jeg skjønner.
du åpnet ikke armaturet? du bare sjekket ledningene som er på bildet? :P
http://img269.imageshack.us/img269/7154/utennavnhh.png

S.O.B
31/03/12, 13:46
Var ikkje der bake eg gjorde det :s var på armaturet i dashbordet eg sjekka!

Geitung
31/03/12, 16:08
Bildet over er armaturet ;) du har gjort noe bak instrumentpanelet :)
Var det dårlig kontakt eller gjorde du noe på printkortet? :)

S.O.B
31/03/12, 23:19
kallar det armatur det også eg :P hehe :P men ja var på instrumentpanelet ja! :) på sjølve målaren eller ka eg skal sei, er der ei kontakt som går inn til kortet på målaren! :) Gjorde ingenting med printplata, bærre trykte skikkeleg inn den koblinga på målaren! :) det funka iallefall for meg! :)