PDA

Vis full versjon : plate under motorrommet!



mannjern
26/03/12, 19:31
har vært å sett litt under bilen i dag etter at den har vært av veien og så hadde jeg med meg
en volvoentusiast som har en del peiling på bil. Han lurte på hvorfor jeg ikke hadde den
plata som sitter under motorrommet lenger?? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke visste at det var slik plate der en gang jeg!
Noen som veit hva han snakker om og hvor jeg får tak i slik plate? Den er jo grei å ha da den beskytter litt!

Martin.S
26/03/12, 19:47
Kjøpte sånn bukplate i fjor på Mekonomen. Mener jeg ga 500 for den. Grei å ha, du slipper så mye sprut fra veien opp i motorrommet. Så det holder seg renere. Du kan så vidt se litt av hvordan den ser ut om du tar en titt i prosjekt tråden min, i sammenheng med trekking av oljeslanger.

R.G
26/03/12, 20:27
skal ikke være helt bomb sikker, men tror ikke den sitter på 940 med ac/klima. ikke gjort det på 940ne jeg har hadd med klima, da modeller av 96-98. kun på dem uten klima.

som sagt ikke sikker. er pga radiator på klima biler går lenger ned, ihvertfall dem med automat og klima, og da vil dissa festene til plata gnage i radiator. siden plata hengsles på en måte i tynne stålet som går tvers over som radiator og cooler ligger på.

mannjern
26/03/12, 22:39
så at radiatoren var lengre ned enn alt anna ja! men ser det er fester der til ei plate.! Han som var med meg viste meg hvor festene var og alt! hmmm..

ofergest
26/03/12, 23:05
Jeg har akkurat plukka av plata jeg hadde fra min '97-mod med automat og AC, så joda, de er der selv om du har AC/klima :-)

Revell
27/03/12, 07:41
skal ikke være helt bomb sikker, men tror ikke den sitter på 940 med ac/klima. ikke gjort det på 940ne jeg har hadd med klima, da modeller av 96-98. kun på dem uten klima.

som sagt ikke sikker. er pga radiator på klima biler går lenger ned, ihvertfall dem med automat og klima, og da vil dissa festene til plata gnage i radiator. siden plata hengsles på en måte i tynne stålet som går tvers over som radiator og cooler ligger på.Jeg har nå iallefall skliplate under motoren på min og den har AC;)

PVT
27/03/12, 12:46
1189 er vel denna du skal ha

R.G
27/03/12, 15:38
men da er den grei:)