PDA

Vis full versjon : Glødeproblemer Volvo V70 2002 mod (206000km)



Lord_Hatlem
22/03/12, 22:49
som topic, har problemer med gløding, det kjem ikkje strøm inn til pluggane, (gjorde det før eg bytta pluggane ca 11v)
ting som er gjort,
Skifta alle pluggane,
sjekka styrerelet
sjekka sikkringen
begge virker

hva har eg igjen då? ligger det ein termostat ein plass som styrer gløderelet og?
sette 12v direket på pluggane og då starta bilen med ein gang,
gamle pluggane ser heile og fine ut, einaste er at dei er ganske nedsota, bortsett fra eit lite felt ytterst, men sjekka dei og med eit batteri, og heile pinnen gløder....

kva alternativ har eg igjen her no? er det som sagt ein termostat her som ligger å kødda eller er det andre ting i systemet som kan gå sundt?

Takker for svar

aarnes
23/03/12, 12:38
Finnes vel et gløderele også vil jeg tro

Edit: ja det gjør det.
Jeg finner ikke dette i VIDA siden jeg mangler ledningsnettprogrammet, men det skal sitte i sikringsboksen i motorrommet.
du skal høre at det klikker når du setter på tenninga og det er temp ute som tilsier at det skal gløde.

Enkleste er nok å reise på volvo å kjøpe et nytt for å teste. koster en 100lapp vil jeg tro

Edit2: ser at du har sjekket styrereleet. vet ikke om vi snakker om det samme, men verifiser at det faktisk virker.
Ellers ville jeg lest ut feilkoder.

Lord_Hatlem
23/03/12, 17:47
Finnes vel et gløderele også vil jeg tro

Edit: ja det gjør det.
Jeg finner ikke dette i VIDA siden jeg mangler ledningsnettprogrammet, men det skal sitte i sikringsboksen i motorrommet.
du skal høre at det klikker når du setter på tenninga og det er temp ute som tilsier at det skal gløde.

Enkleste er nok å reise på volvo å kjøpe et nytt for å teste. koster en 100lapp vil jeg tro

Edit2: ser at du har sjekket styrereleet. vet ikke om vi snakker om det samme, men verifiser at det faktisk virker.
Ellers ville jeg lest ut feilkoder.


Hei, har testa, glødereleet, bytta glødereelet og start releet og bilen starta me, glødereleet Der start reelet skulle vere, hører at releet sår inn, men det slår ut igjen med ein gang.
Har bestilt, time for avlesning på onsdag, veit du kor lenge den evnt skal gløde? Vurdere Jo den kjappe metoden, slenge inn ein ekstra brytar, men vill ungå det I da lengste,

Lord_Hatlem
25/03/12, 16:39
har noke som kan vere heilt utenom dette men funderer på om det kan ha sammenheng med glødeproblema mine,
har eit mine til at eg har vert fortalt at vist det blir for varmt inne i bilen so slår kupe vifta seg på av seg sjølv? kan det stemme? har dei par siste dagane oppdaga at bilen står og blese kald luft inn i kupeen utan at eg har gjort noke, bilen har ikkje nødvendig vis stått i sola heller so veldig varmt har det ikkje vert inne i bilen... kan dette ha noke med temp sensor som styrer både gløding\ temratur? sjønner egentlig mindre og mindre av bilen... redd for at nyebilen vart eit "mandagskjøp"...

iPaal
25/03/12, 18:15
Hvis du setter 12V på releet kan du ohme kontaktene.

aarnes
26/03/12, 11:04
Kupevifta starter i vedlikeholdsmodus for at det ikke skal danne seg kondens og mugg i kondisjonsanlegget.
står mer om det i instruksjonsboka di. svært sjelden den går på vinterstid siden du ikke bruker no særlig kaldluft.

så for å svare på siste spørsmålet ditt: det har ingenting med glødeprobleme dine å gjøre, og det er helt normalt at den går av seg selv.

Lord_Hatlem
26/03/12, 20:43
Kupevifta starter i vedlikeholdsmodus for at det ikke skal danne seg kondens og mugg i kondisjonsanlegget.
står mer om det i instruksjonsboka di. svært sjelden den går på vinterstid siden du ikke bruker no særlig kaldluft.

så for å svare på siste spørsmålet ditt: det har ingenting med glødeprobleme dine å gjøre, og det er helt normalt at den går av seg selv.

takker, det var avklarande, må vell innrømme at eg er av den "normale" nordmann som ikkje leser slikt ;)

Lord_Hatlem
26/03/12, 20:59
Hvis du setter 12V på releet kan du ohme kontaktene.

kan du utdjupe det litt meir? du vill at eg setter ein ledning fra "batteriet" til releet, for so å sjekke motstanden i ledningane fram til pluggane? hva bør eg evnt finne ut da? tenker bare på at eg har målt volt i ldeningane og der er det svært lite utslag...

Lord_Hatlem
28/03/12, 20:28
ein liten uppdate her no, har fått igjen bilen fra verkstad i dag, dei har feilsøkt div, ting kan begynne med det som dei kan avbekrefte; har vurdert om det kunne vere retur på dyser som var problemet, det var det ikkje, var marginal forskjell mellom kvar dyse.

ang. glødinga so, kunne ikkje han finne noke hånnfast som kunne vere gale, bilen gløda, alle krestser testa, snakka me han som tok testen og einaste han kunne utsette på glødinga var at han trekker ca 13 amp, noke han meinte var litt lite, nokens om veit noke om dette?

kan og nemne at han leste ut 2 feilmeldinger

2000 Tempratursensor Kjølemiddel - Signal For Høgt

2700 Railtrykksensor - For Høgt Trykk.
Komentarer evnt forklaringer på kva dette kan vere?

Ang temp sensoren so testa han glødinga opp mot denne, han seier at når han drar ut ledningen til temp sensor, so skal bilen tru det er -40 ute og gløde maksimalt, men han kunne ikkje sjå noke forskjell mellom det å ha pluggen i eller ikkje... hva bør eg gjere her? Bytte sensoren sjølv om han ikkje trur det er nødvendig?

men han målte også trykk mellom diselpumpa og motor (høgtrykkssida) der var det noke merkelig fekk eg beskjed om, når motoren går, so ligger trykke på det den skal hugser ikkje nøyaktig kva han sa men mellom 350 og 380 bar, men når ein slår av bilen so STUPER trykke med ein gang ned til ca 2 bar der synker den gradvis, etter det eg skjønnte på han so skulle ikkje dette skje, den skulle gradvis synke, men ikkje stupe slik den gjer, snakka om ein returventil på Rails framme i motor, etter samtale med volvo kom vi vell fram til at den vart kalt ein sikkerhetsventil.

Kan det vere ein programmfeil? eller er dette berre eit sammensurium av div småfeil? kan også nemne at Instrumente mitt har fått den Klassikse DIN feilen me klokka som gå bananas og airbag lyset lyser, men regener ikkje med dette skulle ha noke å sei på dei andre feila...?

Håper folk kan dele sine erfrainger, og evnt gode råd og svar blir satt STOR pris på, begynner å bli desperat, og veldig redd for at eg må legge inn alvorlig masse penger i å fikse dette,

Lord_Hatlem
29/03/12, 21:43
ingen gode forslag? her er ingen For Dårlige...