PDA

Vis full versjon : Volvo 940 95" delebil selges.



volvoevo86
22/03/12, 18:11
Har en hvit volvo 940 95"mod. sedan delebil til salgs, bilen mangler motor, men er ellers helt komplett.

Veldig hel og pen bil med masse bra deler. kjempe fin i lakken og er nesten fri for rust. noen små lakkrustbobler på høyre framskjerm og høyre hjulbue bak, men det er minimalt. ellers så er bilen fri for rust etter som jeg kan se.

Masse utstyr som f.eks komplett air condition, 4. el ruter, bensinvarmer, sentrallås o.s.v. strøken automat kasse som er tatt ut følger med og den girer kjempefint, kjøler pakka med radiator, intercooler og air condition kjøler følger også med. det eneste som mangler er motor. ledningsnett og alt er komplett ikke klipt eller ødelagt noe som helst. ingenting som er galt med bilen, alt teknisk er bra, ingen ulyder eller noe som helst, bra bremser osv.

obs. bilen er bare momset inn i norge, så skal du putte motor i den og ha den på veien, så må engangsavgift betales.

vet jeg kan tjene mye på og selge bilen i deler men har ikke tid eller ork til og drive med det når jeg har alt for mange andre prosjekter,
så bilen selges komplett for 5000kr ferdig prutet. bilder kan sendes på mail. bilen holder til på Notodden i Telemark.

ta kontakt på tlf: 41 69 74 92 eller på mail: espen-naustvoll@hotmail.com