Vis full versjon : Noen som veit om R-fanger uten hull til lyktespylere er å oppdrive?
Som vist over er jeg på utkikk etter R-fanger uten hull til lyktespylera, Scstyling kunne ikke skaffe detta, så da lurer jeg på om dere veit ta no? Veit man får originalfangere uten hulla, så da burde jo R-fanger uten dissa vara å oppdrive!
Det finnes ikke R fanger uten hullene, og når du nevner R fanger er det vel S/V70 du mener? Du kan kjøpe de pluggene for å tette igjen som Vparts lager og selger. Tror også SC styling selger disse.
Mente r-fanger til 70 serien ja. Grunnen til at jeg lurte, er at jeg helst vil unngå de. Ser så halvferdig ut. Litt kjett å kjøpe fanger til 5500,- for å måtte fikse på den i ettertid.
Jeg lakket mine og festet de med sikaflex, ser ikke så ille ut.
Eventuelt kan man vel bare lime de fast og sparkle over?
Akkurat det jeg ville slippe, da det er rimelig stusselig å betale 5500,- for en ferdiglakka fanger, for deretter å lakke den igjen. Bortkasta penger vil jeg tørre å påstå, men da blir det bare til at jeg limer på disse pluggene:)
Det blir ikke så ille som du vil ha det til. Her er ett bilde på min. Er ikke så lett og se, og det er vel også hele poenget :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/04/1253.jpg
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.