PDA

Vis full versjon : Pedersens Racing



Joakim-G_R
19/12/09, 14:20
Erfainger med Pedersens, fra dere?
Mine erfaringer er svært gode, har det aller meste på lager, det de ikke har på lager sender de som oftest så fort de får det inn.

Er også stor kunnskap ute å går der, da de har kjørt rally i mange år. De vet hva som funker og ikke funker i rally, og endel av det kan vi andre som driver med det vi gjør.

Har også svært gode priser, og er alltid en blid og hyggelig holdning der.

www.pedersens-racing.no

Wrasko
19/12/09, 14:27
Har handlet derfra for 15-20 lapper.

Kundeservice er god, samme er kunnskap. Priser derimot kunne vært bedre, men totalt sett, stort pluss

jonass
21/12/09, 00:31
synes de er bra jeg, ingen ting og utsette på de.

DanSteffen
23/12/09, 20:24
Selv kjøpt ting herifra, og har ingenting negativt og si om dem:) Hyggelige folk du møter når du ringer dit også:)

Tinnsoldaten
29/12/09, 18:31
Bare gode erfaringer. Har lagt igjen endel tusinger der og flere blir det. Kan være litt vanskelig å få tak i Heine på tlf. til tider, tydelig at butikken går så det griner. :)

Eldste Haugerud
30/12/09, 02:28
Kun gode er faringer derfra! Ikke ille på pris, god service, de veit akkurat hvem del du skal ha når du ringer og sist men ikke minst rask sending av deler!:)

Lindquist
21/01/10, 15:17
Har egentlig ikke noe negativt og si om Pedersens-racing jeg heller, bortsett fra en bestilling på 12.000,- som Heine glemte og sende. så uka etter når jeg ringte for og etterlyse pakken så hadde bestillingen blitt liggende under noen pappir på disken til Heine. Men det er slik som kan skje med alle!

men ellers er det God service og hygelige folk med god kompetanse.

microplex
21/01/10, 15:53
servicen er god, og kvaliteten på varene er jo gode.
men prisene synes jeg er stive.

_s90r_
21/01/10, 17:55
Kun gode ord fra meg. bestandig trivelige folk man treffer på. og fikser det meste! :) 10 poeng fra meg.

Madice
21/01/10, 20:40
Jeg bestilte hvitblink derfra, og de kom tre dager etter, som lovet. MEGET god service også! Anbefales sterkt!! +++

Joakim-G_R
22/01/10, 01:34
servicen er god, og kvaliteten på varene er jo gode.
men prisene synes jeg er stive.

Dyrt med bilinteresse generelt, om man ikke er frelst på kinavarer...

Noddiii
22/01/10, 11:36
kjempegod erfaring, holdt butikken oppe lenger for at jeg skulle komme å hente saker :)

Volvo-Lars
27/01/10, 13:03
Har egentlig ikke noe negativt og si om Pedersens-racing jeg heller, bortsett fra en bestilling på 12.000,- som Heine glemte og sende. så uka etter når jeg ringte for og etterlyse pakken så hadde bestillingen blitt liggende under noen pappir på disken til Heine. Men det er slik som kan skje med alle!

men ellers er det God service og hygelige folk med god kompetanse.

Skjedde samme med meg, bestillingen min hadde lurt seg underst i bunken. Når jeg ringte for å høre hva som var greia, så fortalte han hva som hadde skjedd å ga med 200kr rabatt på sinterlamellen som jeg hadde bestlit.:)

Bestilte komplett sett med polyforinger til 242n for noen år siden. 2 dager senere fikk jeg hente lapp fra posten:D

Kudos til Pedersen! Ingen ting negativt.

Torra
05/02/10, 21:14
Kjempebra service, trivelige folk! Ringte, bestilte, betalte, fikk pakken 2 dager etterpå!
Men som sagt, litt stive priser.. Sikkert derfor de er i så godt humør :D

Soulair
06/02/10, 10:54
Jeg har bare godt å si om Pedersens Racing. Her er det altså svært erfarne folk, som vil hjelpe deg og ikke selge deg noe du ikke har bruk for. Svein nektet meg faktisk å handle noe til diffbremsen før jeg hadde åpna den og sett inni.:D Og glad er jeg for det, da jeg fant 1 knekt aksling!

Prisene er gode, og pakken kom til meg 5-6 dager senere. Tommelen opp:)

242
18/02/10, 18:52
God service og trivelige folk til å selge, garanti og reklamsajon er en helt annen ting.

Joakim-G_R
25/02/10, 23:24
God service og trivelige folk til å selge, garanti og reklamsajon er en helt annen ting.

Hva er dine erfaringer med garanti og reklamasjon?

TeamBørnOut
26/02/10, 04:22
at du må krangle deg til det...

TeamBørnOut
26/02/10, 04:25
en kammerat måtte faktisk krangle seg til å få bytta inn trykkplate som var til 940 og ikke 850 (skulle ha til 960)...
clutchlameler som går av etc kan du bare glemme å få igjen penger for.. bare å kjøpe ny.. Selv om det er produksjonsfeil.. mye sånne ting..
Men ellers greie folk :)

Joakim-G_R
26/02/10, 14:33
Jeg har aldri krangla meg til noenting der. Kjøpte stempelringer der som jeg hadde en stund, og skulle ikke bruke de fordi jeg kjøpte nye stempler isteden (et annet sted) og var null stress å levere tilbake ringene.

Med flere ting også, selvom jeg stort sett alltid har kjøpt riktig der.

Ang lameller som ryker, så er det vel ingen garanti for "race-produkter" ?

TeamBørnOut
26/02/10, 14:52
standar lamel gitt :P sist jeg bytta hadde han heldigvis "volvo" orginale inne. den sitter der nå og er god :D

242
28/02/10, 14:05
Hva er dine erfaringer med garanti og reklamasjon?

Jeg kjøpe en kam ifra di , og da måtte jeg kjøpe nye løftere ifra di for at
garantien skulle gjelde på kammen.

Innkjøring spesifikk etter papiret, men etter 70mil så
ble flere nocker slitt ned. Demonterte motoren, på løfterne
hadde faktiskt herdingen sluppet. Fryktelig dårlig herding sier
ståleksperter.

Men da jeg ringte di , så hadde di ikke garanti på kammen ved kjøp av di løfterne.
Di som hadde garanti ,solgt di ikke lengre kunne di plutselig opplyse.
Så jeg fikk en kompis til å ringe og late som han skulle kjøpe.
Fikk opplyst akkurat det samme , garanti ved kjøp av løftere.

Etter mye om og men, fikk jeg vite det var oljekanalene i blokka
som sikkert var årsaken, MEGET rart når smøringa av nockene i en B20
blokk kommer ifra opp olje veiva hiver irundt og olja som renner ned ifra toppen.

Kjøpte også baklys og blinkerse til en 240 for en del år tilbake, pakka kom
det meste var knust. Posten skyldte på avsenders pakking, Pedersen skyldte på posten.

Og der gikk det også utover meg .

Så nokk er nok. Jeg handler ikke der mere.

Madice
17/04/10, 21:00
Jeg kjøpte hvite blinklys derfra, og da kom det hentelapp etter 3 dager. God service var det også!
+ fra meg:)

ChrML
17/04/10, 22:52
Kjøpt noen spacere derfra. Ble sendt raskt Tirsdag før påske og ankom etter påske når Posten hadde fått somla den frem. Virker som en seriøs butikk etter mine erfaringer.

Madice
05/11/10, 16:26
Bestilte trykkplate, lamell og utløserlager derfra på onsdag. Kom i posten i dag!:D:D

Daniel V
26/01/11, 00:05
Synes det virker som en helt grei butikk, men synes godt de kunne spandert på seg å gi oss VCCN medlemmer litt rabatt. Er vel vi som kjøper mesteparten av Volvodelene der, så å gi oss litt rabatt hadde ingen dødd av.

Synes også de er trege på mail, og at innpakningene derifra er ganske så elendige. Skal man kjøpe ting som kan knuses (som lykter osv..) må man nesten be dem om å pakke det ekstra godt inn for at det ikke skal knuses.. Har hørt om flere som har opplevd å få knuste ting i posten av dem, så de bør vel snart slutte å være gniere på innpakningspapiret ;)

Ellers, en helt grei butikk med mye kult!

vazborris
26/01/11, 00:56
Altid møtt blide folk der:) pakker kommer fort og er man hos de har de god service, brukt noen 10k der oppigjennom

Joakim-G_R
26/01/11, 01:05
Synes det virker som en helt grei butikk, men synes godt de kunne spandert på seg å gi oss VCCN medlemmer litt rabatt. Er vel vi som kjøper mesteparten av Volvodelene der, så å gi oss litt rabatt hadde ingen dødd av.

Synes også de er trege på mail, og at innpakningene derifra er ganske så elendige. Skal man kjøpe ting som kan knuses (som lykter osv..) må man nesten be dem om å pakke det ekstra godt inn for at det ikke skal knuses.. Har hørt om flere som har opplevd å få knuste ting i posten av dem, så de bør vel snart slutte å være gniere på innpakningspapiret ;)

Ellers, en helt grei butikk med mye kult!

Tviler sterkt på at det er VCCN-medlemmer som legger igjen mest cash i kassa til Pedersens.. Er nok rally, rallycross, bilcross og slikt som legger igjen mest penger der..

Daniel V
26/01/11, 18:31
Tviler sterkt på at det er VCCN-medlemmer som legger igjen mest cash i kassa til Pedersens.. Er nok rally, rallycross, bilcross og slikt som legger igjen mest penger der..

Ikke generelt nei, men de selger jo mye annet enn bare Volvo der da.

larsen92
29/01/11, 23:27
har handla no par ting der i fjor sommer. men syns prisene er litt stive.
så handler mest at gundersenmotorsport brukt godt over 10-15K på kjøreutstyr til bilcross og slikt.. så jeg er mest fornøyd med gundersen : )

yengis
13/04/11, 23:43
må si at pedersens racing imponerer meg stadig med servicen sin =)
ikke noe problem å få byttet deler som er feilbestilt osv, får penger igjen og alt. kjempebutikk, ikke noe annet å si!

242
14/04/11, 00:39
må si at pedersens racing imponerer meg stadig med servicen sin =)
ikke noe problem å få byttet deler som er feilbestilt osv, får penger igjen og alt. kjempebutikk, ikke noe annet å si!


Spesifiser dette du ! Absolutt ingen jeg kjenner , som har handla der for masse titusener har noen gnag fått igjen pener !

Joakim-G_R
14/04/11, 05:33
Spesifiser dette du ! Absolutt ingen jeg kjenner , som har handla der for masse titusener har noen gnag fått igjen pener !

Jeg har byttet ting jeg har kjøpt feil, levert tilbake varer og lagt imellom mer penger for bedre varer (enda det er lenge siden jeg handla varen), og jeg har alltid uten problem fått igjen penger, og alltid uten noe diskusjon.

Hva er det de kompisa dine skulle ha igjen penger for da?

yengis
14/04/11, 11:41
Spesifiser dette du ! Absolutt ingen jeg kjenner , som har handla der for masse titusener har noen gnag fått igjen pener !

Handlet -963 trykkplate og sinterlamell der, som jeg har hatt liggende i nesten et år. Imellomtida letta jeg svinghjulet og maskinerte det om for å passe tp-618. Ikke noe problem å få bytta tp-963 og sinter mot tp-618 og organisk lamell, ble 700kr til overs som jeg fikk utbetalt. Igår sendte jeg inn en av nipplene i fuelrailen for jeg trenger banjo på torpedoveggsida, ikke noe problem å få bytte mot mellomlegg. Kjempefornøyd med pedersens

242
15/04/11, 16:58
Jeg har byttet ting jeg har kjøpt feil, levert tilbake varer og lagt imellom mer penger for bedre varer (enda det er lenge siden jeg handla varen), og jeg har alltid uten problem fått igjen penger, og alltid uten noe diskusjon.

Hva er det de kompisa dine skulle ha igjen penger for da?

Ja rekna med det var varer du handle da gitt hehe.

Av erfaring så har jeg, samt andre hatt problemer med kamakslinger, knekt senkesett,defekt demper osv. Er bare et masse påstander om at det er selvforskylt , og på ene kammen så måtte jeg kjøpe nye løftere for at garantien skulle være gyldig, men etter jeg handla så solgte di ikke løftere som hadde garanti lengre. Så da bi meg å sende blokka inn for totalsjekk for å se om en oljekanaon var tett noe som ikke ble gjort, kjøpte ny kam en annen plass og den fungerer den dag i dag.

Volvo 1983
25/04/11, 11:08
Hei!

Min erfaring fra Pedersens er at de er dyre, raske og gode å selge...

Men min TP763 forsterka trykkplate knakk, da var det ingen hjelp å få!

:)

Mvh

thune
25/04/11, 11:21
min erfaring er bra. har bestilt eit par ganga der. frå bestillig gjekk det ikkje mange daga før varene var kommen i posten.

er kjempe fornøyd med dei

tyggern
25/04/11, 11:37
På pedersen er det stort sett altid hjelp å få.
Men det er viktig at en er sakelig når det dukker opp noe, jeg har kjøpt, bytta og levert inn deler uten problemer..

Og til alle som sier de er dyre.... hva er dyrt og hvorfor?
På mer eller mindre ALT jeg har sjekket og handlet derfra er de billigere en de andre norske forhandlerne..
Det er jo da selvfølgelig på samme vare eller noe av tilsvarende kvalitet....

Jeg skulle like å se den buttiken som f.eks selger trykkplate og lammel til M45 for tusen lappen.....

olavxxx
25/04/11, 14:44
Pedersens Racing har jeg handlet mye av, men bare til 200-serien.
Har bare hatt gode erfaringer.. Hyggelige folk, god service og gode produkter.

OnkelTom
07/06/11, 08:09
Bestilte Lesjöfors senke fjører til min 245 i går, de ligger på post kontoret nå! :D
Kjappe til og levere værtfall ;)

MVH OnkelTom!

Daniel V
29/06/11, 23:49
Har en ny erfaring å komme med fra Pedersens nå. Foringen i det øvre motorfestet på min 850 var totalt gåent da jeg fikk bilen. Ringte Pedersens da jeg oppdaget dette og bestilte meg en Powerflex foring. Ringte kl 14:00. De skulle sende det dagen etter mot at jeg forskuddsbetalte. Kl 16:30 ringer telefonen, eneste er at jeg ikke merker det, og tar den derfor ikke. Litt senere tikker det inn en SMS hvor det står: "Hei, skal en tur til Nesodden med ungene etterpå, og ser på vår liste at du ikke bor så langt unna der man tar opp til Nesodden. Jegtar med meg foringen din, og kan kjøre 15 min ekstra for å levere foringen til deg, kostnadsfritt selvfølgelig, da jeg er i området. Mvh Heine fra Pedersens Racing" Jeg skulle til Morten (med safran V70R AWDen) på kvelden, så jeg sa jeg kunne møte han på Vinterbro, da jeg alikevel skulle dit. Heine stod der til avtalt tid, med foringen, og jeg betalte bare for selve foringen.

Det kaller jeg service det!

Ola Moen
30/06/11, 02:13
Har en ny erfaring å komme med fra Pedersens nå. Foringen i det øvre motorfestet på min 850 var totalt gåent da jeg fikk bilen. Ringte Pedersens da jeg oppdaget dette og bestilte meg en Powerflex foring. Ringte kl 14:00. De skulle sende det dagen etter mot at jeg forskuddsbetalte. Kl 16:30 ringer telefonen, eneste er at jeg ikke merker det, og tar den derfor ikke. Litt senere tikker det inn en SMS hvor det står: "Hei, skal en tur til Nesodden med ungene etterpå, og ser på vår liste at du ikke bor så langt unna der man tar opp til Nesodden. Jegtar med meg foringen din, og kan kjøre 15 min ekstra for å levere foringen til deg, kostnadsfritt selvfølgelig, da jeg er i området. Mvh Heine fra Pedersens Racing" Jeg skulle til Morten (med safran V70R AWDen) på kvelden, så jeg sa jeg kunne møte han på Vinterbro, da jeg alikevel skulle dit. Heine stod der til avtalt tid, med foringen, og jeg betalte bare for selve foringen.

Det kaller jeg service det!

Det er slikt som gjør kunder fornøyd:)
Det blir noe av den samme erfaringen jeg har med Tore på Turbopower AS da jeg ringte en fredags ettermiddag, og trengte ny senterdel på turboen i en Calibra 4X4 Turbo. -"Je ska oppover i dine trakter seinare i kveld, og tek med ein senterdel og faktura" Senterdelen ble levert på døra etter 3 timer, og i tillegg hadde jeg fått 25% rabatt uten at jeg hadde bedt om det.
Moro med folk som DRIVER butikk og kundebehandling. Ikke bare vil ha tak i pengene dine lissom.

Michelle
15/08/13, 09:12
Bestillte clutch og utløserlageret til min på mandag, motokk clutch og utløserlageret på onsdagen :D
Kjempe hyggelige folk, god service, flott leveranse (Y) Kun positive meninger fra meg så langt :D

volvobrage
16/08/13, 16:37
På pedersen er det stort sett altid hjelp å få.
Men det er viktig at en er sakelig når det dukker opp noe, jeg har kjøpt, bytta og levert inn deler uten problemer..

Og til alle som sier de er dyre.... hva er dyrt og hvorfor?
På mer eller mindre ALT jeg har sjekket og handlet derfra er de billigere en de andre norske forhandlerne..
Det er jo da selvfølgelig på samme vare eller noe av tilsvarende kvalitet....

Jeg skulle like å se den buttiken som f.eks selger trykkplate og lammel til M45 for tusen lappen.....

Heilt eining med deg, syns ikkje det er dyrt(på dei tinga eg har handla/sett på ivertfall)
Såklart finner ein billigare deler på ebay, men ein får gjerne ofte det ein betalar for..

Er vertfall heilt enorm service der og har aldri fått deler så fort hos nåken andre som eg gjer hos pedersen..Og det gjentar seg kver einaste gang:)

Rett og slett mi favoritt bedrift og handle hos!