PDA

Vis full versjon : VOLVO 760 D24TIC, hvor får jeg tak i pakningssett til motor'n og foringer til mk1 bakstillinig?



hokoff
20/03/12, 09:33
Hallo som topic sier lurer jeg da på hvor jeg kan få tak i paknings sett til denne motoren, hørt på volvo i norge og sverige ingen var veldig behjelpelige.. og foringer til Mk1 multilink aksel?

Mvh Håkon

jacobsen
20/03/12, 16:21
Sjekk prosjekttråden til "Svirre", han har byttet hvertfall toppakninga noen ganger på denne motoren nå

R.G
20/03/12, 21:52
mekonomen, meca, volvo og vw leverer alle pakninger til dissa motora

hokoff
20/03/12, 22:17
Hmm hørt med volvo og de kunne ikke skaffe lengre, hørte også i sverige og der hadde de heller ikke, ett siste forsøk provde jeg på vag og der ble jeg bare jaga ut igjen.

Svirre
21/03/12, 00:08
Hmm hørt med volvo og de kunne ikke skaffe lengre, hørte også i sverige og der hadde de heller ikke, ett siste forsøk provde jeg på vag og der ble jeg bare jaga ut igjen.

Tull...de hadde godt med pakninger for 1 år siden når jeg kjøpte en der. Tviler veldig sterkt på at de snakka sant der, men aldri godt å vite. Jeg har kjøpt pakningene mine på mekonomen stort sett + strekkboltene. uten rabatt kommer de på litt i overkant av 2000kr, men har du rabatter så er jo det bare bra :)

Foringer til bakstillinga er straks litt værre. Ikke sett en eneste mann som selger dette nytt, bortsett fra volvo. Men du går jo dit hvis du liker å leke kar :rolleyes: (Ikke verdt det!)


Hvis du blei jaga ut igjen fra vag så syns jeg de skulle hatt et tupp i ræva. Er samme blokka som på en VW LT35. Eneste forskjeller er et par ekstra plukker som er borra opp hos volvo og annen plassering av peilepinne. Samme toppakning og bolter der som til D24 motorene, men prisen er så bra på volvo da at jeg ville gått dit først :p

Stian745
23/03/12, 09:26
Kgtrimning og mekonomen.. Cylmo, varghaugen motor i bodø skaffer også..

Dieselsmoke
23/03/12, 10:17
bcb, mekonomen, meca, volvo, møller