PDA

Vis full versjon : braketter til bakaksel V70?



Sollien
19/03/12, 23:10
sliter litt med å finne 2 braketter ( 9152573 og 9152574) de som skal sveises i ramma for å holde bakakselen på plass!
fikk nettopp svar hos VolvoPartsWebstore at de ikke kunne levere disse likevel !:mad:
noen som har kjøpt andre plasser??

Norhagen
20/03/12, 16:10
Ta kontakt med SC Styling

Sollien
20/03/12, 19:42
Ta kontakt med SC Styling

jepp :D det er reserveløsningen ;) jahn har sikkert full kontroll på det :D

Sollien
20/03/12, 20:59
Hjeelp..... jahn viste det heller ikke:O

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

850GLTsilver
21/03/12, 17:06
Sjekk opp med Thuressons BilORep i Årjäng da.

De har vært min klippe på disse bilene i en lang lang tid nå.

Sollien
21/03/12, 18:07
Sjekk opp med Thuressons BilORep i Årjäng da.

De har vært min klippe på disse bilene i en lang lang tid nå.

takk :D det skal jeg prøve:)

Sollien
23/03/12, 00:18
Sjekk opp med Thuressons BilORep i Årjäng da.

De har vært min klippe på disse bilene i en lang lang tid nå.

de klarte heller ikke å oppdrive disse:( noen flere tips???

850GLTsilver
26/03/12, 21:17
de klarte heller ikke å oppdrive disse:( noen flere tips???

Du får ta med deg en skjærebrenner og ta fra en bil som havner her i gården om en liten uke.
Skal forøvrig høre med noen oppe i MORA om dette også, kanskje de har noen tips?

Folkvord
27/03/12, 11:10
har en 850 sedane, delebil som di festene er SKRUD fast på, og etter min erfaring så er det festet helt likt på 850 og x70 serien, men har ikke studert mer om det er noe tidligere eier hare produsert selv eller om det er slik orginalt, men kan sjekke opp i det?

Sollien
27/03/12, 12:13
har en 850 sedane, delebil som di festene er SKRUD fast på, og etter min erfaring så er det festet helt likt på 850 og x70 serien, men har ikke studert mer om det er noe tidligere eier hare produsert selv eller om det er slik orginalt, men kan sjekke opp i det?

etter det jeg har sett skal det være sveisa, men opphenget er skrudd i festene.. men om du gidder å sjekke det hadde det vært fint :) skal du selge de i alle tilfelle? :)

Folkvord
27/03/12, 21:35
skal se etter imorgen;-) eg treng di ikke så skal altids bli enig om noe;-) men ikke ha for høy forventninger nå, kan ver eg har vert helt på bærtur;-)

Folkvord
06/04/12, 14:30
beklager har glemt deg helt av:p men di var fast sveiset i min og, så håpper du har fått ordnet deg;-)

850GLTsilver
06/04/12, 20:14
Vel.
Først i morgen blir det avreise for å hente den bilen i MORA.
Havner her i gården i løpet av kvelden/natt til Søndag.
Du får ta en tur neste helg, så skal det nok ordne seg med slike fester vet du.

Sollien
07/04/12, 17:01
Det skulle jeg mer enn gjerne gjort:D men har nettopp kjøpt hus å haster med å få flytta alt før fruen skal føde;) ikke lett å presse inn alt man gjerne skulle gjort:S men om du skal vrake den, kjøper jeg gjerne brakettene av deg;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

850GLTsilver
07/04/12, 23:08
Det skulle jeg mer enn gjerne gjort:D men har nettopp kjøpt hus å haster med å få flytta alt før fruen skal føde;) ikke lett å presse inn alt man gjerne skulle gjort:S men om du skal vrake den, kjøper jeg gjerne brakettene av deg;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bilen er kjøpt inn med tanke på å slaktes ja.
Blir ikke å starte på nedmontering selv før til helgen igjen, men hør gjerne av deg, så blir vi nok fullstendig enige.

Sollien
07/04/12, 23:39
hehe... haster ikke for min del, prosjektet er satt litt til sides inntil videre.. men er greit å ha alt man skal ha når man begynner på'n gjenn :D