PDA

Vis full versjon : får ikkje bestilt på vparts.se, noken andre som har problem?



kalstad92
17/03/12, 23:54
holdt på og bestille litt div fra vparts.se og når eg skulle velge land var plutselig norge forsvunne. er det sånn hos andre eller gjør eg ein feil? har bestilt der før men aldri opplevd det, synst det var gangske merkelig..

G.Jensen
19/03/12, 00:01
Skulle bestille noe igår selv, men det fikk jeg ikke gjort. Så problemet er ikke bare hos deg.

Revell
19/03/12, 00:31
ifølge han på Vparts så skyldes det att de ikke sender store pakker og ei heller pakker over 5kg til Norge lenger etter som han svarte meg på mail.

kalstad92
19/03/12, 18:09
merkeling når både finnland og danmark er alternative land og sende til.. tippa pakken eg bestilte vegde toppen 500g

kalstad92
19/03/12, 18:10
fekk svar på e-post eg sendte til dei angåande problemet. dei jobba med og fikse det :)

Tommy Skaug
20/03/12, 21:02
Sendte epost til dem om dette.. Fikk dette svaret:

Hej. Det går tyvårr inte att bestilla til andra lander en Sverige før tillfållet. Den funktionen støds inte i det nya systemet, men vi jobbar med att få det att fungera igen. Under tiden går det bare att bestålla varor inom Sverige men til den Norska grensen.

boris2k
17/06/12, 21:44
De har enda dette problemet, så de som "jobber" med det vet tydelig vis ikke hva de driver med...

Tinnsoldaten
18/06/12, 19:46
Det der hørtes passe løk ut. Systemet deres bestemmer vel ikke hvor de kan sende til eller ikke? De burde da kunne ta imot bestillinger på mail så lenge de har kuk i computeren, hvis de virkelig er interesserte i å selge.

boris2k
19/06/12, 07:48
Sendte mail til dem å hørte om de hadde fikset problemet, fikk dette ti svar:

Hej.
Det är inte bara Norge som inte fungerar.
Det går inte att beställa till något annat land än Sverige för tillfället.
Men vi jobbar hårt med att få detta att fungera som det ska.
Vi hoppas att det ska vara klart denna månad.
Hoppas att du kan vänta.

Med vänliga hälsningar / Kind regards
Fredric Löf

Så se vel ikke akkurat ut som de har lyst til å selge noe, spurte også for over en måned siden om det ikke var mulig å bestille via mail. Da var svaret NEI :p

Tinnsoldaten
19/06/12, 15:00
Lukter muffens. Tror jeg heller hadde kasta pengene mine etter noen som ville ha dem.

kermitt
19/06/12, 15:20
Hele greia med LMR å Vparts er en vits. De er verken interesert i å selge og når de først har solgt noe så tar det drit lang tid å få det og det er i alle mine tilfeller deler som passer veldig dårlig eller så er det feil del.

93_volvo960
30/06/12, 22:11
Hele greia med LMR å Vparts er en vits. De er verken interesert i å selge og når de først har solgt noe så tar det drit lang tid å få det og det er i alle mine tilfeller deler som passer veldig dårlig eller så er det feil del.

Har god erfaring med vparts ift levering av det jeg har bestilt. Derimot så viser det seg vel at kvaliteten kanskje ikke er på topp...... kjøpte en blinklampe i fjor en gang og den begynner å sprekke nå......... og kjøpte en hovedlykt i år som nå er lekk (oppdaget at det var godt med dugg inni den forleden dag.....) :eek:

Daniel V
01/07/12, 00:11
Har god erfaring med vparts ift levering av det jeg har bestilt. Derimot så viser det seg vel at kvaliteten kanskje ikke er på topp...... kjøpte en blinklampe i fjor en gang og den begynner å sprekke nå......... og kjøpte en hovedlykt i år som nå er lekk (oppdaget at det var godt med dugg inni den forleden dag.....) :eek:

De jeg byttet? :eek:

Sikker på at det ikke bare er det dekselet på baksiden der som har hoppet av igjen da? Merket jo at passformen på det ikke var helt 100% fordi det er aftermarkedlykter.

kalstad92
03/07/12, 17:58
faen for ein gjeng!!! har dei vunne i lotto?
forsatt ikkje mulig å bestille! og det begynne og gå på sinne!!

Braathen142
03/07/12, 19:30
faen for ein gjeng!!! har dei vunne i lotto?
forsatt ikkje mulig å bestille! og det begynne og gå på sinne!!

Har vel nok kunder i Sverige da ;)

93_volvo960
08/07/12, 00:21
De jeg byttet? :eek:

Sikker på at det ikke bare er det dekselet på baksiden der som har hoppet av igjen da? Merket jo at passformen på det ikke var helt 100% fordi det er aftermarkedlykter.

Ja, det er de du byttet og satt opp ned, så jeg måtte jo snu dem igjen etter at du hadde reist....... hehehehehehe. spøk ;) Fy flate, noen ganger synes jeg at jeg er vanvittig morsom! Enig? :p Trenger forrestsen ikke svare på det spørmåslet....... hehe
Men for å ta det du sier - kan meget vel være at du har et poeng du, Daniel Holmes, med mellomnavn Sherlock! :) Jeg skal ta en titt! Du er genial!