PDA

Vis full versjon : Bytte stereo i XC70 2005



anders
16/03/12, 12:49
Hei!

Min første post, så "go easy on me". :)

Jeg eier en Volvo XC70, som jeg kjøpte med en radio som har kassettspiller. Jeg vurderer å sette inn en ny original volvo radio, med cd spiller, og gjerne også mulighet for bluetooth/AUX/USB tilkobling for å spille av musikk etc. fra eksterne enheter(f.eks. iPhone). Med bluetooth, antar jeg også at handsfree ville være inkludert i disse modellene..

Såååå, min spørsmål er følgende:


* Hvordan gjør jeg dette rimeligst mulig? Jeg er ikke spesielt handy av meg, og er meget skeptisk til å gjøre det selv.. Må jeg til Volvo-forhandler for å gjøre dette?
* Hvilke alternativer har jeg i utvalg av modeller? Noen som har en link til et utvalg?
* Betjeningsknappene på rattet, er det mulig å endre disse? Spesielt hvis det er mulig å få handsfreefunksjonalitet, hadde det jo vært kjekt med et par knapper til å betjene telefonen.
* Er det noe marked for å selge den gamle radioen? Husker ikke helt modellbetegnelsen, men den kan jeg skaffe hvis nødvendig.

På forhånd takk for alle behjelpelige svar. :)

/Anders

Vatnehol
18/03/12, 06:09
http://forum.vccn.no/showthread.php?35049-Lyd-Navigasjons-Relatert-Pa2-Chassi-Guide-faq&highlight=audio+guide