PDA

Vis full versjon : THolandsli trekker seg tilbake



THolandsli
15/03/12, 13:57
Etter å ha vært involvert i forumledelsen i volvoforum.no og VCCN siden 2007 har jeg nå valgt å trekke meg tilbake grunnet mangel på tid og motivasjon.

Ønsker å rette en takk til alle som har vært med å drive forumet og ikke minst brukerne som har bidratt til at det har blitt så stort som det har blitt.

Takk for samarbeidet!

(Kommer nok fortsatt til å vanke på forumet så helt kvitt meg er dere nok ikke :p)

Erlend Dystland
15/03/12, 14:02
Kjente faktisk nå at jeg ble litt trist.
Var med i volvoforum.no tidligere (2008), og VCCN siden det startet, og har på begge forumene dratt god nytte av tips og råd fra deg.
Skjønner godt at man kan bli fornøyd etter å ha sittet i ledelsen siden 2007, og at å trekke seg tilbake er det rette for deg.

Hyggelig å høre at vi ikke er kvitt deg, da du har mange nyttige tips og erfaringer å komme med.
Nyt dagene som kommer "som en fri mann"! ;)

Revell
15/03/12, 14:12
Takk for alt og velkommen igjen:) Skjønner att man kan bli metta etter 5år med dette:) Men kjekt att du fortsatt kommer til og snike rundt i krokene her;)

Marius Skau
15/03/12, 17:01
Takk før alt :)

Og velkommen til oss vanlige forumbrukera ^^

larsverm
15/03/12, 17:47
Ja, det er jo fullt mulig å gjøre mye nytte for seg her uten at det må være i form av spesielle verv og forpliktelser. :)