Vis full versjon : 95 mod 940 egr
hvordan bruker dere å ta vekk EGR uten å få feilkoder? er en tidlig 95 940. har feilkode på det nå, å det har vert tukla me før jeg kjøpte den.
Blende vakumslangene på vakumklokka på dempertårnet ;)
Leste att TLAO tenningschip fjerna feilkode, tenkte å fjerne min selv til helga så får se om det funker.
Fikk ikke feilkode på min når jeg fjernet egr på min, ble fjernet og kjørt med uten tlao chipper 1mnd.
dæ som e gjort av tidligere eier e at han ha blendæ røre som går på innsuge, men får feilkode av å te ( ca kvar 10mil )....
Jeg har ikke kobblet av konntakten.
husk å slett feilkoden når du har blendet vakumslangene :)
treng slangan å stå på vakumklokka? eller på egr saken?
Har du ikke fjernet egr entilen da? Jeg tok bare en liten bit vakumslange satte mellom de to nipplene på vacumklokka. Selve egr ventilen med røra har jeg fjernet og blendet hullet i innsug!
nei, alt står som orginalt.. bare røre som går på innsuge som e blendæ ;) men ke du gjor me tempsensorn?
Ah ok :)
Ikke gjort noe med tempsensor.
men står ikkje den i egr saken? vess e ikkje huskæ feil.... tok du den å bort da?
Den sitter i toppen under innsuget den.
joda ;) men tenkt på sensorn som e te egr dritn... den som står på egr ventilen ;)
La ikke merke til noen sensor på den ventilen jeg ;)
oki.. men e det noen andre som har innspill om hva man bør gjøre me sensorn som står på egr ventilen? og om man kan ta bort kontakten på vakumklokka?
blend alle rør, og la alle kontakter sitte på plass. el nok å blende inn på innsuget bare, men la alle elektriske komponenter sitte. sånn att bilen tror det er i orden. da skal du ikke få feil
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=237413
prøv den
har prøvd det men... men feilen kommer fordi :(
har nå prøvd å ta vekk alle vakumslanger + satte ein slangebit mellom nipplene på vakumklokka å tatt vekk kontakten. har nå kjørt ca 4 mil uten feilen er kommet tilbake... så får vell bare teste mer ;)
Feilkodene for egr har ingen som helst praktisk betydning. Så hvis den lampa i dashbordet er plagsom er det bare å ta ut pæra...
sant sant ;) men e tenkt å ha pæra uansett.....
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.