Vis full versjon : rådelager nm?
driver å setter sammen en b230 16v maskin.. og har kommet til rådelagerne.. står i hayns boka at di skal til dragast med 20 nm og 90 grader.. men synst di 90 gradene blir lit mykje? å når jeg har gjort de så har veiva sat seg-_- normalt?
da må du måle klaringene. selvom du burde gjøre det uansett. for da er det noe som ikke stemmer. Om det står i haynes og du bruker org råder og lager så stemmer det.
bruke sanne ormer da?? hvor kan man skaffe slike?? sann en legger på lageret å så drar åt å tar av i gjenn å sjekker hvor brede di blir.
hør med Tosk her på forumet, han kan nok skaffe deg det tenker jeg :)
har du riktig overfall til riktig råde? har du overfallet riktig vei? om den kniper så er d noe galt. har ikke satt i underdim lager på STD veiv?
Mye du må sjekke før jeg kan svare.
dreit meg ut på detta der engang jeg å. brukte feil lageroverfall mot feil råde. (lager overfall= den halvdelen). og da klep det i veiv sjøl om jeg ikke nådde riktig moment.
så dela må høre sammen til riktig part.
er det orginale rådeer du bruker eller h-profil?
orginale råder så er råde og lageroverfall nummerert så da blir det ikke feil.
men på h-profil er det ikke nummerert. så blander du da en råde og en lageroverfall blir det ball:)
er std dim på lagera og er org råder..lageroverfalla står rikti vei.. men kan hende at dei ikkje står på rett råde da der har vert noen å rota i systeme mitt-_- men di var ikkje nommererte sann som lagerbokkane på veiva med 1.2.3 osv...men skal ut å sjekke om jeg finner noen tall nå!
fann no tala på sida so monterte de i hopijenn å då funker det som en drømm!:)
da lærte du noe i dag og :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.