Vis full versjon : Glübirne Pos. Leuchten
Hei!
Jeg vasket bilen i maskin, og etterpå fikk jeg feilmelding "Glübirne Pos. Leuchten". Jeg har sjekket alle lys på bilen - alle virker. Er det noen som har et godt tips om hvordan jeg får slettet denne feilmeldingen. Joda, tyskregistrert.......
v70 dette? hvilken årsmodell?
Lyser de orange posisjonslysene foran?
Det er V70N, 2001 mod. Posisjonslysene lyser ja.
posisjonslysene er vel baklysene. 2 pærer på hver side
Dette har skjedd meg også ved vask i maskin. Dette er en av de to øvre røde parklysene på 5 watt bak. :)
Disse tåler ikke alltid røff behandling fra børstene etter at pære begynner å bli gammel og du må bytte.
Takker så mye. Jeg hadde oversett det venstre øvre parklyset bak - defekt pære. Man ser seg lett blind på alle lysene.......
Ønsker en fin dag videre for dere som engasjerte dere i saken. :-)
Hva med å laste inn svensk SW så er det mulig å skjønne meldingene som kommer opp.
Koster ca. 800kr + programering.
Det er fastpris på det. 1500kr i Norge, 1800kr i Sverige.
Nylig sjekket ut for fattern min, samme pris fra alle.
Hva er sw? (Her må det inn med teskje ;-))
Selvfølgelig ;-) Ikke si noe til Vegard T om farens kunnskapsløshet.........:cool:
SoftWare, programvare :)
hehe lover :-) skal vi ordne varmeseter snart? har fortsatt ledningene liggende her
Forresten - vær forsiktig med å skrive at du har vasket bilen I MASKIN her på forumet. Torgeir er på forumet , tror ikke han blir glad om han leser det :D :D :D
Oj! Har nok gjort det to ganger i vinter. Ellers håndvasket med såpe hver lørdag. Får visstnok høytrykkspyler av kona i bursdagsgave. Hun sier at ingenting er bedre enn Kärcher, så det blir kvalitet..... :o
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.