PDA

Vis full versjon : tuning XC 90



sigg
12/03/12, 18:22
Er det noen som har erfaring med å chippe el. tune på andre måter D5 185 hk motor? Har en 2006 mod. som jeg tenkte å gjøre litt raskere, evt mer diesel-gjerrig.
Tenkt å få et firma til å gjøre det, eks Ts-racing?

iPaal
12/03/12, 18:59
Har du vurdert BSR eller Rica som du enkelt kan gjøre selv?

Vatnehol
12/03/12, 22:37
anbefaler bsr, veldig enkelt, koble inn en kontakt, tre taste trykk, etter noen minutt har bilen din blitt til en ny bil.
kan enkelt fjernes igjen med kjappe tastetrykk om det er ønskelig.

sigg
13/03/12, 19:17
Noen som vet hva som skjer med tuningprogrammet dersom en tar bilen på volvoservice, hvor de "oppdaterer programvaren" som de jo reklamerer med??

andreas
13/03/12, 20:29
Du må be dei ikkje oppdatera software for motor/gearkasse. Om du kjøper tuning frå BSR eller Rica kan du eventuelt legga den inn att sjølv etterpå.

locked
13/03/12, 20:50
Du kan starte med å montere oljekjølar på automatkassen din først.

Bolt on kit til salgs på volvo, be om sats til XC90 V8 AWD så får du eit som passar :)

Så tar du flushing av automaten før trim :)

iPaal
13/03/12, 21:27
Du kan starte med å montere oljekjølar på automatkassen din først.

Bolt on kit til salgs på volvo, be om sats til XC90 V8 AWD så får du eit som passar :)

Så tar du flushing av automaten før trim :)

Har ikke BSR endret softwaren litt så momenetet er litt snillere med girkassene?

runepv50
13/03/12, 22:31
Du kan starte med å montere oljekjølar på automatkassen din først.

Bolt on kit til salgs på volvo, be om sats til XC90 V8 AWD så får du eit som passar :)

Så tar du flushing av automaten før trim :)

finns dette til V70 også?

locked
13/03/12, 22:34
finns dette til V70 også?
Eg har nevnte sats på bilen min, meir eller mindre bolt on til V70 med 6trinns automaten :)

locked
13/03/12, 22:36
Har ikke BSR endret softwaren litt så momenetet er litt snillere med girkassene?
Vil ikkje påstå det.

Det ligg momentbegrensning i motorstyringa ved giring men det er jo momentet du får ut på hjula ved akserelasjon og draging på hengar (og tung bil som XC90 er) som lagar varmen. Det er veldig fort gjort å varme opp girkassen, men det tar forferdeleg lang tid å kjøle den uten den ekstra oljekjølaren.

Belia
13/03/12, 22:59
Eg har nevnte sats på bilen min, meir eller mindre bolt on til V70 med 6trinns automaten :)

Dette var interessant. Finnast det noko god step-by-step for å montere ein slik kjølar? Komplisert?
Du skulle vel ikkje ha delenummer til ein slik som passar til min `07 D5?

locked
14/03/12, 20:24
Dette var interessant. Finnast det noko god step-by-step for å montere ein slik kjølar? Komplisert?
Du skulle vel ikkje ha delenummer til ein slik som passar til min `07 D5?
Det er veldig enkelt egentlig.

Den oljekjølarslangen som går fra girkassen til oljekjølaren i radiatoren (den øvre) skal fjernast. Så skal ny slange frå girkassen til ny oljekjølar og ny slange frå oljekjølar til oljekjølar i radiatoren (øvre). Det passar NESTEN. Må kanskje bøye såvidt på nokre rør, og skjære litt i plasten rundt radiatoren. Oljekjølaren passar ikkje 100% fysisk men ved å bøye litt på festa er det berre å skru fast. Har du tilgang på litt skruar og kanskje ein liten platebit (for å få den vannrett, uten så blir den litt på skrå noko som synes utanifrå sålenge den er ny og blank) så er det egentlig ikkje noko problem. Alt er i settet utenom evt. ekstra skruar.

Det er berre en sats som pasar. Det er til XC90 V8 AWD som har TF80-SC girkasse. Huskar ikkje prisen eksakt, men ca 4-5000 vil eg tru.

Eg kjøpte først feil kit (til XC90 med 5trinns automat), så eg måtte komplettere med den slangen frå girkassen til oljekjølaren i lausvekt så vart ganske dyrt... Såleis vil eg tru at dei som har V70/S60 osv. med 5trinns automat kan bruke det kittet det meinar eg var billegare.

Belia
19/03/12, 11:56
Ok! Glitrande!
Då blir det oljekjølar før sommaren:)

locked
19/03/12, 17:43
Ok! Glitrande!
Då blir det oljekjølar før sommaren:)

Til XC90 reknar eg med at det passar perfekt! :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Belia
25/03/14, 15:04
Til XC90 reknar eg med at det passar perfekt! :-)


Ting tar tid, men no var planen å få montert kjøler.
Sjekka litt rundt og fant eit kit med nr 30792717 som er til V8 bensin i utgangspunktet. På Volvo her i Trondheim skulle dei ha 6500 kr for dette. Synes det var dyrt. Sjekka i Østersund, men dei er ikkje veldig villig til å selge meg noko frå bensin til dieselmotor.
Er det andre gode alternativ til kor eg får kjøpt dette kit'et?

Kor normalt er det å montere dette? Når eg snakkar med Volvo er dei heilt ukjent med at folk monterar dette. Og då har dei vore og henta mekanikarar og full pakke for å finne ut av dette.

Er det overkill?
Skal i sommar ut og køyre 6-7000 km med vogn på 1700 kg totalvekt. Då er det litt viktig at det går bra:)

locked
25/03/14, 15:11
Ting tar tid, men no var planen å få montert kjøler.
Sjekka litt rundt og fant eit kit med nr 30792717 som er til V8 bensin i utgangspunktet. På Volvo her i Trondheim skulle dei ha 6500 kr for dette. Synes det var dyrt. Sjekka i Østersund, men dei er ikkje veldig villig til å selge meg noko frå bensin til dieselmotor.
Er det andre gode alternativ til kor eg får kjøpt dette kit'et?

Kor normalt er det å montere dette? Når eg snakkar med Volvo er dei heilt ukjent med at folk monterar dette. Og då har dei vore og henta mekanikarar og full pakke for å finne ut av dette.

Er det overkill?
Skal i sommar ut og køyre 6-7000 km med vogn på 1700 kg totalvekt. Då er det litt viktig at det går bra:)
Drit i å fortell kva du skal bruke det til, du skal handle etter delenummer og du kan jo gje dei eit norsk chassienummer evt. til en V8 AWD viss dei skal vere så gretne...


SU 25191
​YV1CT855661278825

Eg trur forøvrig det er unormalt, mykje fordi Volvo seie det ikkje går og det slår folk seg til ro med. Overkill? Nei det syns eg ikkje.

Jakke
25/03/14, 17:09
NOrmalt å selge fra bensin til dieselmotor? Uansett hvilken motor du har så er det jo samme girkassa i bunn, og den blir like varm. Det burde en mekaniker vite iallefall!

locked
25/03/14, 17:20
Det er ikkje tvil om at ein D5 treng oljekjølar på girkassen MINST like mykje som ein V8. Det er berre å sjå på dreiemomentkurva og sjå kor langt nede D5'en leverar moment og då seier det seg sjølv at automatkassen treng kjøling.

V8 vil i større grad jobbe ved høgare turtall når den virkelig tar i, noko som fører til økt oljesirkulasjon i girkassen og altså bedre kjøling.

Thomazz
25/03/14, 19:28
Er dette no jeg hadde trengt på min V70 2.0t automat ? Skulle vært originalt på alle kasser det der. !


Sent from space using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) -

Wrasko
25/03/14, 19:43
Er dette no jeg hadde trengt på min V70 2.0t automat ? Skulle vært originalt på alle kasser det der. !


Sent from space using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) -

Generelt sett så kan det bli varmt med mye tung henger bak, men hvis du ikke driver med sånt, så hadde jeg nok heller bare holdt øye med oljekvaliteten på kassa :)

Jakke
26/03/14, 00:24
2.5T har lavere topp enn D5 ifølge manualen til Volvo, så de burde jo iallefall ha det.

Thomazz
26/03/14, 00:25
2.5T har lavere topp enn D5 ifølge manualen til Volvo, så de burde jo iallefall ha det.

Hva har lavere topp med det å gjøre ?


Sent from space using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) -

Jakke
26/03/14, 01:38
Lavere topp på momentkurven mente jeg å skrive ;) Så den har mye kraft langt nede, så varmgang med og uten henger er en overhengende fare der også.

Wrasko
26/03/14, 13:45
Men thomazz skrev 2.0t. :)

Tapatalk on LG L7 II

Jakke
26/03/14, 17:15
Tenkte over hele fjøla da. Om D5 trenger det trenger vel alle 2.4D det inkl D5, 2.0, 2.4 og 2.5T trenger vel også det.

Belia
26/03/14, 20:45
Var under og såg litt i dag. Synes det ser ut som det er litt trangt om plassen der. Det kit'et som fins kan no ikkje bygge noko høgt.

Fekk forresten ein pris frå Sverige i dag på 4922 Sek på nevnte kit. Sparar vel ein liten 300-lapp på kursen òg:)

Har også sjekka med Automatservice (www.automatgear.no), men dei har ikkje kjølar til 6-trinnskassen(!).